به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ابریشم پرس به نقل از گیل خبر ،  در حساس‌ترین دیدار این هفته لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز از ساعت ۲۰ در دربی گیلان سپیدرود رشت به مصاف ملوان بندرانزلی خواهد رفت.

این دیدار که پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد با محدودیت گسترده برای خبرنگاران و عکاسان ورزشی همراه خواهد بود.

بنا به تصمیم مسئولان برگزاری مسابقه تنها عکاسان دو تیم، هیات فوتبال و سازمان لیگ اجازه ورود به مسابقه را خواهند داشت و همچنین به جهت پخش مستقیم مسابقه از شبکه باران خبرنگاران نیز اجازه حضور در جایگاه ویژه را نخواهند داشت.

شیوه پوشش خبری این مسابقه حتی با دیگر مسابقاتی که بعد از شروع مسابقات فوتبال برگزار نیز شده متفاوت است و در واقع قرار است به دلیل حساسیت های مسابقه از هرگونه پوشش تصویری از سوی رسانه های مستقل ممانعت به عمل آید و رسانه ها تنها می توانند از تصاویر ارسالی هیات فوتبال استفاده کنند.

در حالی که هیات فوتبال می توانست با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تامین موارد بهداشتی راه را برای ورود خبرنگاران و عکاسان باز نگه دارد دوباره شاهد ان هستیم که با پاک کردن صورت مساله قرار است شاهد بی هیجان ترین دربی تاریخ گیلان باشیم . البته مشخص است خبرنگاران و عکاسان به بی سلیقگی ها و اقدامات عجیب هیات فوتبال و سازمان لیگ عادت کرده اند.