تابناک/ فرمانده انتظامي بندرانزلی از كشف 43 کیلو و 535 گرم انواع مواد مخدر و انهدام 5 باند توزیع موادمخدر در 3 ماهه گذشته از سال جاري در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش کاشف اسرار به نقل از پلیس، “سید جعفر جوان مردی” به تشريح اقدامات فرماندهي انتظامي شهرستان بندرانزلی در مبارزه با سوداگران مرگ در 3 ماهه گذشته و كشفيات مربوطه پرداخت.

وی اظهار کرد :در 3 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با تلاش‌های بی‌وقفه پلیس، 53 درصد افزایش در کشف مواد مخدر صورت پذیرفت.

این مقام پلیس،متذکر شد: در اين مدت 20 کیلو و 156گرم تریاک، 6 کیلو و 549 گرم هروئین، يك کیلوگرم شیشه و 15 كيلو و 830 گرم ساير موادمخدر کشف شده است.

جوان مردی، افزود: در 3 ماه گذشته 85 معتاد متجاهر جمع‌آوري، 34 قاچاق چی دستگیر و 5 باند توزیع موادمخدر در شهرستان بندرانزلي منهدم شده است.

وی با اعتقاد بر اين كه مواد مخدر موجب متزلزل شدن کانون خانواده و کاهش کارکرد مفید افراد در جامعه می‌شود ،تصریح کرد: اين امر رونق و نشاط اقتصادی و اجتماعی را با رکود مواجه می‌سازد و به همین دلیل مبارزه با این بلاي خانمان‌سوز در اولویت كار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس بندر انزلی به برگزاري جلسات شوراي معتمد پليس و ارائه آموزش همگاني شهروندان به منظور پيشگيري از اعتياد و تعامل با ائمه جمعه، مسؤولان محلي، سپاه پاسداران، شهرداري و دهياران اشاره كرد.

جوان مردی،خاطر نشان کرد: به منظور شنيدن سخنان مردم و رفع مشكلات انتظامي آنها در 3 ماه گذشته از سال جاري، 2 جلسه ارتباط مستقيم با شهروندان برگزار شده است.