علی اکرم منصوری در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سرپل ذهاب گفت : در راستای خود اشتغالی و کمک به در آمد خانوارهای تحت حمایت با کمک حامیان طرح اکرام و محسنین ۴ دستگاه چرخ خیاطی صنعتی به ۴ خانوار واجد شرایط اهداء شد.
کد خبر: ۸۷۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 07 July 2020

علی اکرم منصوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:جهت تهیه این چرخ های خیاطی مبلغ ۲۱۰ میلیون ریال هزینه شده که امیدواریم با این اقدام سبد در آمدی آنها افزایش و یک شغل پایدار خانگی ایجاد شود.

وی خاطر نشان کرد : امداد دست کمک خیرین را برای مساعدت و همکاری در جهت ایجاد شغل های خرد و خانگی می فشارد و می خواهیم مثل گذشته همراه ما در کمک رسانی به خانواره های تحت حمایت باشند.

رئیس کمیته امداد سرپل ذهاب افزود:یکی از رسالت های مهم کمیته امداد رسیدگی به امورات فرهنگی و دینی جامعه هدف خود می باشد ودر راستای گرامیداشت برنامه های متنوعی برای حجاب و عفاف تدارک دیده است .

منصوری تصریح کرد:قرار جمعی مطالعه و تدبر در سوره مبارکه نور در سامانه بله ( فضای مجازی) و ارسال برداشت ها ازآن و اهداء جوایز به نفرات برتر. نصب بنر و تراکت در فضای محیطی اداره و کانون فرهنگی تربیتی ولایت جهت آگاهی هرچه بیشتر مددجویان و مراجعین ، توزیع ۵۰ قواره چادر در بین مددجویان برگزیده از جمله این برنامه هاست.

وی بیان کرد : همچنین مسابقه نقاشی با موضوع حجاب و عفاف در بین اعضای کانون فرهنگی تربیتی ولایت برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهداء می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار