علی خاکسار با بیان اینکه در حال حاضر تنها مسافرخانه‌ها، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها مجوز اسکان مسافر دارند گفت: با وجود اینکه برای خانه مسافر‌های مجاز مجوز اسکان مسافر صادر شده است، اما در این شرایط که شیوع ویروس کرونا را داریم، جذب مسافر ممنوع است.
کد خبر: ۸۷۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷ 08 July 2020
معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: علاوه بر خانه‌مسافر‌های غیرمجاز، خانه مسافر‌های مجاز هم حق جذب مسافر ندارند.

به گزارش فارس، خاکسار اظهار کرد: در حال حاضر ممنوعیتی مبنی بر جذب مسافر در هتل‌ها نداریم و آن‌ها مجاز به اسکان مسافران هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها مسافرخانه‌ها، هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها مجوز اسکان مسافر دارند گفت: با وجود اینکه برای خانه مسافر‌های مجاز مجوز اسکان مسافر صادر شده است، اما در این شرایط که شیوع ویروس کرونا را داریم، جذب مسافر ممنوع است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان تاکید کرد: تمام تاسیسات اقامتی ملزم به اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی هستند تا بتوان از این برهه خارج شد.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده جذب مسافر از سوی خانه‌مسافر‌های غیرمجاز اداره اماکن برخورد قانونی را با آن‌ها خواهد داشت گفت: تاکنون موردی گزارش نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار