کد خبر: ۸۷۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 08 July 2020
تابناک/نماینده مردم صومعه سرا در مجلس که به اعتبارنامه خود وی در شروع به کار مجلس اعتراض شده بود،‌ امروز طی تذکر شفاهی از زحمات غلامرضا تاجگردون که اعتبارنامه‌اش امروز در مجلس رد شد، تشکر کرد.
تشکر دلخوش از تاجگردون/طرح استیضاح هیأت رئیسه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داده‌ایم

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس امروز (چهار شنبه 18 تیرماه 99) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: از برادر خوبم غلامرضا تاجگردون که سال‌ها در این مجلس تلاش کردند و زحمت کشیدند تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله در جای دیگر موفق باشند و به هر حال تشخیص مجلس این بود که ایشان در جای دیگر خدمتگزاری کنند.

وی گفت: ما طرح استیضاح هیأت رئیسه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دادیم که هیأت رئیسه درست به آیین نامه عمل نمی‌کند، بنابراین خواهشمند آقایان هیأت رئیسه به آیین نامه توجه کنند و پاسخ دهند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس خاطرنشان کرد: آقای قاضی زاده بعضی از کمیسیون‌های ما هنوز تشکیل نشده است. ما متقاضی در کمیسیون قضایی و اصل 90 و... داریم که باید توجه شود.

دلخوش با بیان این که نقد ما به بعضی از دستگاه‌های اجرایی باید منصفانه باشد تصریح کرد: مجلس هم وظایفی دارد. مردم از مجلس یازدهم انتظار دارند بنابراین اگر این مجلس نتواند پاسخگو باشد واقعا مردم رویگردان خواهند شد.

وی در باره دو رویکرد ایران در مورد پول ملی و منطقه‌ای نیز گفت: این کار مجلس است. این که از دلار و یورو کنار بکشیم و یک پول در منطقه ایجاد کنیم، طبق فرمایش مقام معظم رهبری است که توجهی به آن نشده است. ساماندهی ارز و سکه هم فقط کار دولت نیست بلکه باید کمیسیون‌های تخصصی مجلس به این مقوله ورود کنند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در مورد اشتغال جوانان نیز گفت: مجلس باید به این مقوله توجه کند و اینها از مواردی است که پایه‌گذاری آن در مجلس انجام می‌شود و البته باید به نظارت‌ها نیز توجه بیشتری شود.

دلخوش در مورد طرح دو فوریتی استخدام معلمان گفت: من شهادت می‌دهم که دستگاه رأی دهی خود من اصلاً کار نکرد و مطمئنم دستگاه 40 یا 50 درصد نمایندگان مجلس نیز برای رأی دهی کار نکرد، بنابراین خواهشمندم در مورد استخدام حق التدریسی‌ها و... اقدامی صورت دهید.

وی ادامه داد: فصل کشاورزی است، مردم و کشاورزان ما با هزینه‌های بالای نهادهای کشاورزی، کار و کارگری روبرو هستند و کمبود آب نیز اکنون آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دچار مشکل کرده است، بنابراین به داد کشاورزان که قوت لایموت مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تولید می‌کنند برسید و وزارت جهاد کشاورزی و نیرو کمک کنند و کمیسیون کشاورزی نیز در آبرسانی به مزارع کشاورزی نظارت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار