شهروندان قمی از بلاتکلیفی این پروژه در سطح شهر گلایه دارند و معتقدند اگر دولت تمایلی به ادامه کار ندارد، در صورت امکان پروژه را به بخش خصوصی بسپارد. اگرچه پس از مدتی با افزایش جمعیت قم، نیاز به منوریل و مترو و مانند آن جدی خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۴ 09 July 2020

به گزارش تابناک قم، پروژه عجیب منوریل قم در ابتدا با تلاش مسئولان و حمایت‌های دولت پیشین تا حدی پیش رفت اما به مرور با تغییر دولت به فراموشی سپرده شد و همچنان بلاتکلیف و نیمه‌کاره در سطح شهر رها شده است.

نکته مهم صرف هزینه بسیار بالا برای این پروژه است. شهروندان قمی از بلاتکلیفی این پروژه در سطح شهر گلایه دارند و معتقدند اگر دولت تمایلی به ادامه کار ندارد، در صورت امکان پروژه را به بخش خصوصی بسپارد. اگرچه پس از مدتی با افزایش جمعیت قم، نیاز به منوریل و مترو و مانند آن جدی خواهد شد.

علیرضا قاری‌قرآن، معاون سابق شهردار قم نیز اعلام کرده بود ناپایدار بودن وضعیت پروژه‌های عمرانی به دلیل مشکلات اقتصادی وتحریم‌هاست. این شرایط سبب شده که زمان‌بندی برخی از پروژه‌ها با مشکل روبرو شود که عملاً بخشی از آن از کنترل خارج شده است.

وی افزود: تنها راهکاری که در حال حاضر برای این پروژه که مشکلات بسیاری را به همراه داشته است این بوده که به تکمیل برسد و در مرحله بعدی باید در مورد نحوه استفاده از آن تصمیم‌گیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار