استاندار اصفهان گفت: 78 فقره پروانه بهره برداری در سه ماه گذشته در بخش صنعت این استان صادر شده است.
کد خبر: ۸۷۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲ 09 July 2020

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری ۲ طرح صنعتی که به صورت ویدیو کنفرانس با دستور رییس جمهوری و با حضور معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در اصفهان برگزار شد، اظهار داشت : در ماههای گذشته برغم تحریم‌های اقتصادی بین المللی و بحران کرونا، ۷۸ فقره پروانه بهره برداری با سرمایه گذاری سه هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۲ هزار نفر در استان صادر شده است.

وی ادامه داد: ۲۳۱ فقره سرمایه گذاری جدید هم با پیش بینی سرمایه گذاری سه هزار و ۷۴۵ میلیارد تومان و اشتغال ۲ هزار نفر در برنامه استان قرار دارد.

استاندار اصفهان با اشاره به تاکید رییس جمهور در مورد توجه به بخش معدن افزود: این استان با ۸۳۸ معدن فعال و اشتغازایی ۱۰ هزار نفر رتبه اول کشور را در بخش معادن به خود اختصاص داده است.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از ۹۰ هزار تن گندم کشاورزان شهرستان اصفهان توسط جهاد کشاورزی خریداری شده و مبلغ آن در مدت یک هفته به کشاورزان پرداخت شده است.

رضایی با اشاره به تسهیلات اختصاص یافته به استان در زمینه کرونا بیان کرد: از مجموع ۵۰ هزار میلیارد تومان، این استان در تخصیص تسهیلات ویژه کرونا رتبه دوم کشوری را پس از تهران دارد.

وی گفت: رتبه سوم کشور هم در پارک‌ها از نظر جذب میزان تسهیلات ۱۲ درصد به اصفهان اختصاص پیدا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار