کد خبر: ۸۷۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵ 10 July 2020
تابناک/نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی از احیای داروخانه یک‌صد ساله جمعیت هلال‌احمر این شهرستان با هدف عرضه داروهای خاص و تک‌نسخه‌ای خبر داد.
داروخانه 100 ساله هلال‌احمر آستارا احیا می‌شود

غلام‌رضا مرحبا بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به دیدار با «کریم همتی» رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور اظهار کرد: در جریان این دیدار با اختصاص یک دستگاه آمبولانس به ناوگان امدادی جمعیت هلال‌احمر این شهرستان موافقت شد.

وی از قول مساعد رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور مبنی‌بر احیای داروخانه رازی شهرستان آستارا خبر داد و گفت: این داروخانه با حدود یک‌صد سال قدمت به جمعیت هلال‌احمر تعلق دارد که به زودی داروهای خاص و تک نسخه‌ای در آن عرضه می‌شوند.  

نماینده مردم شهرستان آستارا در یازدهمین دوره از مجلس شورای اسلامی با توجه به موقعیت گردشگری این شهرستان تقویت امکانات جمعیت هلال‌احمر را ضروری دانست و افزود: جمعیت هلال‌احمر در حوزه‌های امدادونجات و مدیریت بحران اقدامات مهمی انجام داده و فعالیت این سازمان گسترده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی هم‌چنین با اشاره به نشست مشترک با معاون عمران روستایی بنیاد مسکن بیان کرد: بازنگری در طرح هادی ۱۰ روستای بخش مرکزی و لوندویل شهرستان آستارا ماحصل نشست فوق بود که قرار است در آینده نزدیک اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار