معاون روابط عمومی سپاه روح‌الله از راه‌اندازی گروه رادیویی سپاه روح‌الله استان مرکزی با عنوان "فرزندان روح‌الله" خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹ 11 July 2020


به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ پاسدار احمدشهرجردی افزود: هدف از تشکیل و راه اندازی گروه رادیویی گامی بلند در راستای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های برنامه‌هاو ماموریت های سپاه روح الله در سطح استان است.
وی گفت: گروه رادیویی سپاه در استان مرکزی تحت عنوان فرزندان روح‌الله از امسال به شکل آزمایشی اقدام به تولید برنامه و پخش آن از شبکه استانی خواهدکرد.
وی افزود: تولیدات این گروه رادیویی ، در عرصه‌های مختلف فعالیت سپاه و بسیج به مدت 20 الی 25 دقیقه در زمان های تعیین شده از شبکه استانی آفتاب پخش می‌شود.
مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به عرصه‌های مختلف این تولیدات یادآورشد: برنامه‌های ساخته شده توسط این گروه تلویزیونی با موضوعات اردوهای جهادی (محرومیت‌زدایی، سازندگی و اقتصادمقاومتی)، راهیان نور، فعالیت‌ها و عملکردهای مختلف فرهنگی و عقیدتی، آمادگی رزمی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین انتشار مهم‌ترین اخبار سپاه و بسیج در سطح استان است.
سرهنگ پاسدار شهرجردی تاکید کرد: تا پایان سال تولید این دست برنامه‌ها از جمله ویژه برنامه تلویزیونی فرزندان روح الله توسط روابط عمومی سپاه روح‌الله صورت خواهد گرفت و هر دو هفته یک‌بار با همکاری شبکه استانی بر روی آنتن خواهد رفت.
وی افزود: با تشکیل گروه رادیویی در سپاه روح‌الله استان مرکزی شاهد تولیدات کم‌نظیر برای معرفی و شناساندن قابلیت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف خواهیم بود همچنین سپاه و بسیج استان با ورود به این عرصه می‌تواند اثرات مطلوبی را در جامعه بر جای بگذارد.
مسئول روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: سپاه از اول انقلاب تاکنون در پیشبرد اهداف نظام مقدس اسلامی خوش درخشیده و همواره در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان موفق عمل کرده است و امروز هم سپاه به عنوان یکی از مهمترین دستگاه‌های نظام جمهوری اسلامی در مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار