حاج علیرضا حشمت زاد / رئیس موسسه حمایت از ایثارگران کشور
کد خبر: ۸۷۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 12 July 2020

سخنی با نمایندگان محترم خانه ملت؛ انقلابی یعنی خمینی ، انقلابی یعنی خامنه‌ای ، انقلابی یعنی قاسم سلیمانی‌ها همت‌ها زین الدینها و باقری‌ها ، انقلابی یعنی مردانی با نفسانی بریده از جور دشمن و در کنج خانه نشسته و درد بی امان حمله شیمایی که به جانشان ریخته شده..
انقلابی یعنی مادر شهیدی که استخوان فرزندش را متواضعانه بغل می‌کند و آرام لالایی سر میدهد. لالا لا گل نازم.
بله انقلابی یعنی ایثارگر.. متواضع.. رئوف.. عاشق ولایت.. گوش بفرمان رهبری.. انقلابی یعنی شور ، شعور و آرامشو دلدادگی و ایثار...
آری برادر نماینده انقلابی یعنی جور مردم را کشیدن و در فکر آرامش مردم بودن...
انقلابی به داد ، بیداد و جنجال نیست.
انقلابی حرمت شکن نیست و حرمت نگه می‌دارد. انقلابی تهمت نمی زند. انقلابی از حق خود و زن و بچه اش میزند تا بیشتر خدمت کند.
انقلابی در صحن علنی مجلس وزیر دولت مستقر که تأیید شده مقام رهبری هم هست و این مورد را بارها از تریبون اعلام می‌کند را در مقابل چشم دشمنان قسم خورده جهانی که کم هم نیستند ، دروغگو خطاب نمی‌کند.
انقلابی اگر هم در دولت و قوای دیگر ضعفی را ببیند جهت رفع مشکلش به کمک خواهد شتافت . ملت و نظام در برهه کنونی مستحق یاری و هم‌فکری و همکاری اند. داد و بیداد و تهمت و افترا دردی از مردم دوا نخواهد کرد.
وقت آن رسیده که انقلابی باشیم و بسیجی وار با کمک هم مشکلات جامعه را مرتفع نماییم. مدیریت جهادی یعنی بدون تکیه بر صندلی سبز و قرمز به کمک یکدیگر شتافتن تا کمبودهای موجود در جای جای مملکت انقلابیمان را از پیش رو بر داریم..
زمانی انقلابی ها به کمک مردم می شتافتند و با آنها در کار و کشاورزی‌شان همکاری می‌کردند. کجا هستند باکری ها که در سیل پا به پای مردم تلاش کردند و بار منازل سیل‌زده را شخصاً بر دوش کشیدن... فرقی نمی کند دولت و مجلس چرا از حقوق ماهیانه تان به دست فروشی که در اثر کرونا قدرت خرید نان شب را ندارد پرداخت نمی کنید؟
چرا چشمان دنیا بین ما از زرق و برق دنیا سیری ناپذیر شده‌اند. کو آن انقلابی هایی که شب را در سنگرهای سرد و تاریک با نان خشک سر می‌کردند.
چرا در هر ماجرای مالی که اتفاق می‌افتد پای مسئولی در میان است. به‌کجا چنین شتابان...
بدانیم و بدانید با شلوغ کاری و فریاد وا حسینا و تخریب یکدیگر آب در آسیاب دشمن نمیزیم و آگاه باشید. راه نفوذی دشمن از جاده بی خطر تفرقه مسئولین می‌گذرد.
حدود چهل سال اصلاح طلب ، اصولگرا را می‌کوبد و بالعکس.. مردم کجای کار شما قرار گرفته‌اند. دولت مجلس را قبول ندارد و مجلس دولت را.. این ملت استحقاق بهترین‌ها را دارند تا کی باید به آتش دو دستگی شماها بسوزند.
این مردم ثابت کرده‌اند که هر وقت لازم باشد در خط مقدم با دشمن ملاقات می‌کنند. و از جان و مال خود جهت حفظ نظام ابایی ندارند. مردم صاحبان انقلابند و تنش میان چپ و راست را قبول ندارند.
درگیری دو جناح صرفاً ضعف مدیریتی هر دو طرف را زیر سئوال خواهد برد. به امید اینکه شاهد تعامل دولت و مجلس باشیم و به کینه توزی تهمت افترا بی حرمتی ها پایان بخشیم..
ناگفته نماند حقیر شخصاً منتقد بعضی از عملکردهای اقتصادی دولت بوده و هستم. نقد با توهین فرق دارد نقد باید سازنده و اصولی باشد نقد امروز ما مساویست با تخریب شخصیت سیاسی اجتماعی و حتی خانوادگی فرد نقد شونده..
بر خورد ما با کارگزاران نظام طوری شده که اعتبار و آبروی طرف مقابل را بخاطر منافع حزبی و گروهی خود هدف بی‌رحمانه ترین توهینها و افتراها قرار می دهیم..
شهیدان شاهد و ناظر اعمال ما هستند. بیایید یک یا علی بگوییم و مردانه در جهت رفع کاستی ها و کمبودهای مردم بکوشیم.
فریادهایمان را در دولت و مجلس بر سر دشمنانی بزنید که مترصد شکست شما هستند.امروز روز اتحاد، همدلی.. همیاری و همبستگی است.
فردا دیر است و هیچ منطقی پذیرای ضعف و کاستی های شما بدلیل دو دستگی نمی باشد. درود بر تمامی خدمتگزاران صدیق و مخلص و بی ریا نظام جمهوری اسلامی ایران

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار