معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: تعرفه ترخیص خودرو از پارکینگ به صورت سیستمی محاسبه می‌شود و اضافه برمبالغ تعریف شده نباید به پارکینگ‌ها داده شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 13 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،کیومرث غلامی ، در خصوص ترخیص خودروهای توقیفی، اظهار داشت: وسایل نقلیه‌ای که توسط پلیس راهنمایی و رانندگی یا پلیس راه توقیف می‌شوند و دارای شناسنامه مالکیت به نام فرد هستند می‌توانند مستقیما برای رفع توقیف وسیله نقلیه به مراکز پلیس+10 مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مالکین وسایل نقلیه‌ای که توسط سایر رده‌های انتظامی توقیف می‌شوند و یا سند مالکیت به اسم فرد نیست و وکالت‌نامه دارند باید همانند روال گذشته به ستاد ترخیص پلیس راهور مراجعه کنند.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در خصوص تعرفه ترخیص خودرو از پارکینگ، گفت: هزینه پارکینگ برای هر ۲۴ ساعت برای سواری‌ها ۲ هزار و ۴۰۰ تومان به‌اضافه ۹ درصد ارزش افزود، برای وسایل نقلیه نیمه سنگین ۴ هزار و ۸۰۰ تومان به‌اضافه ۹ درصد ارزش افزود و برای وسایل نقلیه سنگین ۷ هزار و ۲۰۰ تومان به‌اضافه ۹ درصد ارزش افزوده و برای موتور سیکلت‌ها ۵۰۰ تومان به‌اضافه ۹ درصد ارزش افزوده است.

وی اضافه کرد: این تعرفه به صورت سیستمی محاسبه می‌شود و اضافه بر این مبلغ نباید به پارکینگ‌ها داده شود و اگر موردی مشاهده شد می‌توانند به واحد شکایت واقع در بلوار بنت‌الهدی مراجعه کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار