کد خبر: ۸۷۴۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۴ 13 July 2020

 

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سعید رسولی در مراسم امضای تفاهمنامه توسعه حمل ونقل ریلی غلات از بنادر به بندر خشک آپررین تهران، اظهار کرد: ارزش این تفاهمنامه در حوزه ریلی و سرمایه گذاری ریلی در حالی است در شرایط سخت تحریم ها امضای این تفاهمنامه و سرمایه گذاری انجام شده همتی بلند در مسیر سازندگی کشور است.

وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت در امضای این تفاهمنامه این بود که از زمان شروع مذاکره تا انعقاد تفاهمنامه 2 ماه زمان برد و شرکت سرمایه گذار با بررسی‌های کارشناسی به اهمیت پروژه رسید.

وی یادآور شد: حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه 1600 میلیارد تومان بوده که مدت انجام طرح دو سال است. ‌این طرح یک پکیج کامل است که شامل اتصال شبکه ریلی و ساخت سیلو در دو فاز به ظرفیت 350 هزار تن است.

مدیرعامل راه‌آهن  گفت: آپرین یکی از 18 پهنه لجستیکی است که شورای عالی ترابری به راه‌آهن سپرده است تا ماموریت خود را به عنوان بندر خشک و دهکده لجستیک آغاز کند.

رسولی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در توسعه حمل و نقلی ریلی در کشور، گفت:  ‌با این سرمایه‌گذاری یک نقطه عطف در فعالیت حمل و نقل ریلی شاهد خواهیم بود که بیش از پیش می توان در مسیر شکوفایی ریل در کشور و توسعه آن که مدنظر مقام معظم رهبری است، حرکت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار