کد خبر: ۸۷۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳ 13 July 2020

 

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: زندگی همراه با آرامش و بی‌دغدغه حق بازنشستگان است. اگراین افراد نتوانند عزتمندانه زندگی کنند شاغلان نیز نسبت به آینده خود ناامید می‌شوند.

محمد شریعتمداری در نشستی مشترک با کانون صنفی بازنشستگان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت توسعه مدیریت و منابع این وزارتخانه که به منظور رفع مشکلات بازنشستگان و شنیدن دغدغه‌های آن‌ها در مجموعه فرهنگی ، ورزشی تلاش برگزار شد، افزود: تلاش‌های ما در وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی همواره بر این بوده که مسیر بهبود شرایط زندگی برای این عزیزان هموار شود.  

وی به تشریح اقدامات دولت تدبیر و امید در راستای افزایش حقوق، همسان‌سازی و رفاه بازنشستگان پرداخت و گفت: به رغم تمامی موانع، تلاش شد گام‌های اساسی برای حل مشکلات و مسائل این عزیزان برداشته شود.

دراین نشست غلامرضا پناه - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی - ضمن تکریم و تجلیل از بازنشستگان اظهارکرد: خدمت به این عزیزان در جامعه اسلامی ارزش محسوب می‌شود و بیش از همیشه باید در راستای رفع دغدغه‌های مهم آنان قدم برداشت و مشکلات معیشتی را برطرف کرد.

وی با قدردانی از رویکرد وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در حمایت‌های نقدی و غیر نقدی به رغم وجود بودجه مستقل گفت: برنامه وزارتخانه بهره‌گیری از امکانات و منابع موجود برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر به بازنشستگان است. 

به گزارش سایت وزارت رفاه، پناه در پایان اظهارکرد: دراین راستا خدمات مختلفی در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و رفاهی نظیر امکانات درمانی مناسب، هتل‌ها، استراحتگاه‌ها و پرداخت‌های نقدی و غیر نقدی به بازنشستگان در سطح وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی فراهم شده است همچنین در قدم بعدی به موضوع حقوق و معیشت این عزیزان به‌طور جدی‌تر پرداخته می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار