رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ؛
رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت : طرح کاداستر یا حدنگاری در سطح ۱۷۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان اجرا می شود
کد خبر: ۸۷۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲ 14 July 2020

طرح کاداستر در  ۱۷۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین

به گزارش تابناک قزوین فاطمه خمسه با اشاره به نقش طرح کاداستر در تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی و ساماندهی آنها، یادآور شد:  در راستای اجرای این طرح  تاکنون اطلاعات و نقشه برداری از بیش از ۸۵ هزار هکتار از این عرصه ها  انجام شده است.

وی افزود : طرح کاداستر یا حدنگاری با هدف نقشه‌برداری با جزییات کامل و تعیین تکلیف مالکیت اراضی سال گذشته در سطح ۵۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین اجرا شده است.

خمسه گفت :  همچنین برای ۱۷ هزار هکتار از اراضی یاد شده، نقشه نهایی حدنگاری قطعات و پلاک ها تهیه شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ااضفه کرد :  همچنین  سال گذشته همچنین در راستای پیشبرد این طرح، نقشه برداری زمینی و تهیه تصاویر هوایی بیش از ۳۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین و گویاسازی اطلاعات توصیفی از آنها به انجام رسید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه اطلاعات مربوط به اراضی در طرح کاداستر در نهایت برای ثبت و صدور سند به سازمان ثبت اسناد و املاک ارسال می شودگفت : تاکنون اطلاعات مربوط به ۳۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی قزوین که نقشه برداری آنها در طرح کاداستر انجام شده برای ثبت نهایی و صدور سند به سازمان ثبت اسناد و املاک ارسال شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار