امام جمعه موقت اصفهان:
خطیب جمعه موقت اصفهان گفت: این مجلس مظهر امید و انتظار مردم و یکی از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس دوران انقلاب است که متشکل از افراد تحصیل کرده و با سابقه کار اجرایی است.
کد خبر: ۸۷۶۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 17 July 2020

حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر اصفهان افزود: ما از مجلس شورای اسلامی انتظار داریم تا با همکاری قوه قضاییه مشکلات بیکاری، فقر، تهیدستی، ازدواج جوانان و امثال آن را برطرف کنند.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب با اعضای مجلس یازدهم اشاره و اضافه کرد: این مجلس، مجلس امید است زیرا مردم در شرایط سخت و امواج تبلیغات مایوس کننده داخل و خارج با درصد قابل قبولی پای صندوق‌های رای آمدند و به شما رای دادند.
خطیب جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: این مجلس مظهر امید و انتظار مردم و یکی از قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجالس دوران انقلاب است که متشکل از افراد تحصیل کرده و با سابقه کار اجرایی است.

وی گفت: مجلس و دولت باید بیشتر به برخی اولویت‌ها از جمله معیشت مردم توجه کنند و دولت بیشتر  به کمک مردم بشتابد.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: امروز وضع مردم به‌گونه‌ای شده است که بسیاری از مردم در تامین مایحتاج خود درمانده‌اند.
وی تاکید کرد: قطعا خدا از تقصیر گروه‌هایی که مردم را در رنج و فشار می‌گذارند، نمی‌گذرد.

امام جمعه موقت اصفهان در عین حال با بیان‌اینکه تمام امور دست خداست، تصریح کرد: مردم برای حل مشکلات خود از جمله رفع بیماری کرونا، به توسل و دعا توجه داشته باشند.
میردامادی با اشاره به دستورات اسلام در باره عدالت، فقر، تبعیض، ثروت‌های بی‌حساب و کتاب و مشکلات مالی را نتیجه دوری از دستورات اسلام دانست و اظهار داشت: بسیاری از مراجع در باره مشکلات مالی مردم بیانیه داده‌اند.

خطیب جمعه اصفهان ادامه داد: اداره برخی امور به دست پولدارها  افتاده است و بدون دلیل قیمت طلا و دلار، گران و وضع طوری می‌شود که یک جوان در شرف ازدواج توان خرید یک حلقه برای همسر خود را ندارد.

حجت‌الاسلام میردامادی همچنین با بیان اینکه هنوز برخی دم از مذاکره با آمریکا و اروپا می‌زنند، گفت: دستور قرآن است که به گونه‌ای رفتار کنید که دشمن از اقتدا و ابهت شما بترسد.
وی ادامه داد: برخی سیاستمداران می‌گفتند داشتن موشک چه فایده‌ای دارد ولی اگر این توان دفاعی در کشور وجود نداشت آیا اجازه می‌دادند لحظه‌ای آرامش داشته باشیم.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: امروز نفتکش‌های ما به واسطه اقتدار دفاعی کشور از کنار آمریکایی‌ها عبور می‌کنند و آنها جرات کوچکترین تعرضی را ندارند.
 میردامادی همچنین به سالروز شهادت امام جواد (ع) اشاره  و تصریح کرد: وجود ایشان نشانه و آیتی آیاتی از جانب خداست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار