کد خبر: ۸۷۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ 19 July 2020
نماینده ولی‌فقیه در گیلان از راه‌اندازی نهضت جدید احسان و تعاون در راستای کمک به ایتام، نیازمندان و بیماران کرونایی هم‌زمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.
راه‌اندازی نهضت احسان و تعاون در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در ویدئوکنفرانس با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در راستای نشست فصلی با نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها با اشاره به موضوع‌های این ویدئوکنفرانس اظهار کرد: یکی از موضوع‌های مطرح‌شده، راه‌اندازی نهضت جدید احسان و تعاون بوده و نهضت احسان و تعاون مانند رزمایش مواسات در راستای کمک به نیازمندان، ایتام و بیماران کرونایی است.

وی از راه‌اندازی نهضت احسان و تعاون هم‌زمان با سراسر کشور در گیلان خبر داد و گفت: به‌زودی جلسه ارائه راهکارهای کمک به جامعه هدف با حضور مسئولان مربوطه در استان برگزار می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه توجه به نیازمندان، ایتام و بیماران کرونایی در شرایط اقتصادی جامعه از اهداف راه‌اندازی نهضت احسان و تعاون است، افزود: تهیه و توزیع ماسک بین مردم ازجمله برنامه‌ها محسوب می‌شود تا برخی از مشکلات این حوزه کاهش یابد.

فلاحتی، خواستار مشارکت آحاد مردم در نهضت احسان و تعاون شد و بیان کرد: آنچه می‌تواند این‌گونه اهداف مقدس را پیش ببرد، مشارکت‌های مردمی است که مردم در این عرصه به‌خوبی وارد عرصه شدند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه پنجم مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور از موضوع‌های ویدئوکنفرانس با ائمه جمعه کشور بود، بیان کرد: ایجاد زائرسرای استان‌ها در مشهد مقدس از دیگر موضوع‌ها بود و در این راستا امیدواریم گیلانی‌ها بتوانند در مشهد زائرسرا داشته باشند و این امر با کمک خیران تحقق پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار