کد خبر: ۸۷۷۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸ 19 July 2020
 

تابناک/نماینده ی ولی فقیه در گیلان از آغاز نهضت احسان و نیکوکاری در آینده ای نزدیک خبر داد.

 
آغاز نهضت احسان و نیکوکاریبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گیلان ؛ نماینده ی ولی فقیه در گیلان امروز پس از نشست ویدئو کنفرانسی نمایندگان ولی فقیه در استان ها با رئیس شورای سیاستگزاری امامان جمعه ی کشور، از آغاز نهضت احسان و نیکوکاری در آینده ی نزدیک خبر داد.
آیت الله فلاحتی گفت: نهضت احسان و نیکوکاری در پی منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با هماهنگی شورای سیاست گذاری امامان جمعه ی سراسر کشور در تمام استان ها برگزار می شود و در گیلان نیز این نهضت با هماهنگی مجموعه ی دستگاه‌های متولی و در بستر جلب مشارکت عموم مردم به زودی آغاز خواهد شد.
وی افزود: در اجرای نهضت احسان و نیکوکاری علاوه بر کمک به مستمندان و نیازمندان جامعه، تدابیری هم برای تامین اقلام بهداشتی بویژه ماسک برای آسیب دیدگان جامعه اتخاذ می شود.
نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین ایجاد زائرسرای استانی در مشهد مقدس را از دیگر دستورات نشست امروز نمایندگان ولی فقیه در استان ها با رئیس شورای سیاستگزاری امامان جمعه ی کشور اعلام کرد و گفت: در این راستا تلاش‌هایی نیز برای راه اندازی یک زائرسرا برای زائران گیلانی مشهد مقدس انجام خواهد شد.
آیت الله فلاحتی در ادامه، زمینه سازی و تسهیل ازدواج جوانان از طریق تامین جهیزیه نوعروسان، ترویج فرهنگ فرزندآوری، بهره گیری از مشارکت عمومی برای تحکیم پایگاه اجتماعی و مذهبی مساجد و نحوه ی مقابله با جنگ رسانه ایی دشمنان را از دیگر مباحث مطرح شده در نشست ویدئو کنفرانسی امروز نمایندگان ولی فقیه در استان ها با رئیس شورای سیاستگذاری امامان جمعه سراسر کشور برشمرد.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار