کد خبر: ۸۷۸۳۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ 21 July 2020

در راستای استفاده از ظرفیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در توسعه زیرساخت‌های شهر اهواز و توسعه همکاری در اجرای طرح‌های ساماندهی حاشیه شهر اهواز تفاهم‌نامه‌ای با همین مضمون، امروز بین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) و شهرداری اهواز به امضا رسید.

در این تفاهم‌نامه شهرداری اهواز کارفرما و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء پیمانکار است.

بهره‌گیری از توانمندی‌های قرارگاه به منظور طراحی، تأمین و ساخت پروژه‌ها در راستای ساماندهی حاشیه شهر اهواز، ساماندهی حاشیه یا مناطق غرب اهواز - خرمشهر و مناطق مرکزی ولی قدیمی کم برخوردار اهواز نظیر چهارصد دستگاه، حصیرآباد، منبع آب و امثال آن، موضوع این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه در حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، به امضای سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم و موسی شاعری شهردار اهواز رسید.

فرمانده قرارگاه خاتم در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: مردم استان خوزستان و شهر اهواز حق بزرگی بر گردن کشور دارند و بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری و فرمانده کل سپاه، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) در دو سال گذشته پیگیری‌های متعددی را برای رفع مشکلات این استان و شهر اهواز انجام داده است.

سعید محمد افزود: به جز موضوع حل مشکل آب استان، اجرای دو پروژه فاضلاب شهر اهواز و پروژه‌های شهری اهواز از موضوعاتی است که مورد توجه جدی قرارگاه است.

در ادامه موسی شاعری شهردار اهواز، نیز در این نشست عنوان کرد: یکی از مشکلات شهر اهواز، مشکل دفن پسماندهای این شهر است که احداث کارخانه زباله‌سوز با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا از نیازهای اساسی شهر اهواز است که از قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) درخواست می‌کنیم که به این موضوع نیز ورود کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار