سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این باشگاه با من تماسی نگرفته و منتظر اجرای حکم فیفا برای دریافت مطالباتم هستم.
کد خبر: ۸۷۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹ 22 July 2020

برانکو در گفت و گو با خبرنگار فارس در مورد پیام تبریک اینستاگرامی اش به پرسپولیس بابت نزدیکی به پوکر قهرمانی اظهار داشت: از صمیم قلب این پیروزی بزرگ را تبریک می گویم. در 5 هفته باقی مانده لیگ برتر پرسپولیس قطعا می تواند دو امتیاز دیگر کسب و این قهرمانی را مسجل کند. چه بسا  با توجه به این کیفیتی که در بازی ها نشان داده می تواند امتیازهای بیشتری هم  کسب کند. به کادرفنی و هواداران و کسانی که زحمت این تیم را کشیدند این موفقیت را تبریک می گویم. 

وی در ارتباط با اینکه خیلی از هواداران و همچنین برخی کارشناسان معتقد هستند که او پایه گذار این موفقیت های پرسپولیس است، عنوان کرد: من حتی زمانی که در تیم ملی هم بودم تیمی از خود برجای گذاشتم که حدودا 8 سال بعد از من هم در حال بازی بودند و حتی دو سال آخر هم توجه کنید می بینید که برخی نفرات هنوز حضور دارند. 

برانکو ادامه داد: هر جا کار کردم طوری بوده ام که انگار قرار است 100 سال در آنجا باشم. دوست دارم آثاری از خود برجای بگذارم که نفر بعدی که می آید با اعمال تفکرات خودش و اندکی اصلاحات سریع به نتیجه برسد. در پرسپولیس هم همین اتفاق افتاد به غیر از کنعانی زادگان که جزو انتخاب های بعد از من است و بازیکن خوبی است، سایر بازیکنان از مهدی ترابی گرفته تا سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده و سیامک نعمتی و ... همگی را خودم انتخاب کردم. 

وی تاکید کرد: این بازیکنان در این سه سال روند تمرینی  و تاکتیکی مستمر را پشت سر گذاشته اند و الان در تیم جا افتاده است و خوشبختانه بعد از من دو مربی هوشمند سرکار آمدند. کالدرون و یحیی گل محمدی هر دو افراد باهوشی هستند. با اعمال افکار خودشان در آن چارچوب تاکتیکی که در تیم جا افتاده توانستند به اهدافشان برسند و باید گفت می شود این بخش از کار و این موفقیت را به نام آنها نوشت. این دو تیم را خوب هدایت کردند و امتیازهای خوبی گرفتند. 

برانکو همچنین در خصوص اینکه باشگاه پرسپولیس بابت حکم فیفا با کالدرون به توافق اولیه رسیده و در مورد پرونده شکایت او کار به کجا رسیده است و آیا به تازگی از سوی باشگاه با وی تماسی گرفته شده یا خیر، گفت: با من تماسی گرفته نشده است. تا جایی هم که با وکیلم در تماس هستم تا دو سه روز قبل هم تماسی از باشگاه پرسپولیس با او گرفته نشده است.

وی خاطر نشان کرد: هیچ گونه ابلاغیه ای هم از سوی دادگاه CAS دریافت نکردیم و تنها نامه نگاری که بوده ما درخواست اجرای حکم فیفا را کرده ایم. این حکمی که در اسفند سال گذشته صادر شده قطعیت پیدا کرده است و این رای باید اجرا شود. ظاهرا نامه نگاری ها از سوی فیفا برای رعایت عدالت به طور همزمان به دست باشگاه پرسپولیس هم رسیده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار