همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه (س)؛
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: همزمان با اول ذیحجه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و فاطمه (س)، با همکاری سپاه استان قزوین ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهداء می شود.
کد خبر: ۸۷۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲ 23 July 2020
 
 اختصاص ۱۱۰ جهیزیه به نوعروسان نیازمند
 
به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ؛ محمد صیادی با تبریک سالروز پیوند آسمانی امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و روز ملی ازدواج گفت: ترویج و توسعه ازدواج آسان و کمک به  امر ازدواج از جمله خدمات دارای اولویت کمیته امداد به زوجهای جوان تحت حمایت است

وی ادامه داد: فراهم آورن بستر ازدواج جوانان از سوی خانواده مددجو به لحاظ مشکلات خود خانواده، با سختی ها و موانعی همراه است از این رو کمیته امداد امام (ره) تلاش می کند تا این فرایند را با اقدامات مختلف ساماندهی و پشتیبانی کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: گام نخست در بحث ازدواج ارائه مشاوره های اجتماعی و فرهنگی است که برای این موضوع در حوزه فرهنگی این نهاد برنامه های مشخصی پیش بینی شده است.

وی افزود: گام بعدی کمک به تأمین جهیزیه است که به مناسبت های مختلف با همکاری خیران و نیکوکاران حقیقی و حقوقی اقدام می شود.

صیادی اعلام کرد: در همین راستا و همزمان با اول ذیحجه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی(ع) و فاطمه (س)، با همکاری سپاه استان قزوین ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهداء می شود.

وی گفت: تأمین این تعداد جهیزیه بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه در دارد که حدود ۵۰ درصد این رقم از سوی کمیته امداد امام (ره) استان قزوین و مابقی این رقم از سوی سپاه استان قزوین تأمین خواهد شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: البته با نظر مساعد مسئولان امر در سپاه استان قزوین در صورت نیاز برای تکمیل این جهیزیه کمک بیشتری را از سوی سپاه استان خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام (ره) در جریان اقدام های این چنینی به دنبال بیان نام خود نیست از این رو دست هر نیکوکاری که هدفش خدمت به مردم و رضای الهی باشد را می فشاریم.

صیادی یادآورشد: کمیته امداد امام (ره) در کنار پرداخت کمک هزینه جهیزیه به دختران تحت حمایت، به پسران تحت حمایت نیز هدیه ازدواج پرداخت می کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار