اردوگاه کرامت استان اصفهان به عنوان جامع‌ترین و کامل‌ترین مرکز ترک اعتیاد کشور زوز پنجشنبه با حضور رییس سازمان بسیج کشور و استاندار و شماری از مسوولان استانی در شهرستان مبارکه افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۵ 23 July 2020

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در این آیین گفت: توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج بسیار زیاد است و در اصل بسیج تشکیل شد تا موانع را از مقابل حرکت رو به ‌رشد انقلاب بردارد.
سردار مجتبی فدا اظهارکرد: امروز ظرفیت‌های بسیج در کنار سایر دستگاه‌های دیگر قرار گرفته است تا با همسویی ظرفیت، فکر و فرهنگ بسیجی نیازمندی‌های کشور برطرف شود.
وی تصریح کرد: بسیج یک روز در مقابله با گروهک‌ها، یک روز در رفع تجاوزها، یک روز در سازندگی، یک روز در مقابله با فتنه‌ها، جنگ نرم و امروز با فعال سازی و راه‌اندازی مرکز کاردرمانی و ترک اعتیاد در مقابله با این آسیب اجتماعی به میدان آمده است.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) افزود: توانمنمدی‌ها و ویژگی‌های مبارکه موجب شد این مجموعه به این شهرستان منتقل شود.
وی اضافه کرد: این مجموعه در ۱۴ ماه با یک اقدام جهادی و انقلابی پیگیری شد و با کمک و مساعدت دستگاه‌های مختلف از شنبه چهارم مردادماه پذیرش معتاد را آغاز خواهد کرد.
سردار فدا ادامه داد: این مجموعه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد احداث شد که حدود ۵۰ درصد آن توسط سپاه صاحب الزمان (عج) استان، ۳۵ میلیارد ریال توسط سازمان بسیج و ۱۵ میلیارد ریال توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر و استانداری اصفهان تامین شد.
وی تصریح کرد: مرحله اول این مرکز با ظرفیت ۳۰۰ نفر آماده و در آینده برای امکان افزایش ظرفیت تا یک هزار معتاد را خواهد داشت و در گام ‌نخست از روز شنبه با ظرفیت ۱۰۰ نفری پذیرش معتاد خواهد داشت و به مرور این ظرفیت بیشتر می‌شود.
فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) تاکید کرد: این مرکز مصداق اردوگاه ماده ۱۶ نیست زیرا هدف این مجموعه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در امر سم زدایی و اعتیاد زدایی از بدن معتاد با کار و تلاش است و پس از آن صیانت معتاد را دنبال می‌کند.
وی ادامه داد: ظرفیت‌های مجموعه در امر شناسایی، مبارزه، مقابله، دستگیری و ترک مناسب است ولی باید تلاش کنیم پس از خروج از مجموعه، اعتبارات و تسهیلات مناسب در قرار گیرد تا فرد به زندگی عادی بازگشته و فعالیت خود را ادامه دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار