کد خبر: ۸۷۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 24 July 2020
آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه با محکوم کردن تعرض جنگنده آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران گفت: آمریکا هر تعرضی صورت دهد ایران باید نسبت به اقدام متقابل اقدام کند.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، ۳ مرداد) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) به سالروز تصویب قانون کاپیتولاسیون اشاره کرد و گفت: این قرارداد لکه ننگی بود که عزت مردم ایران را هدف قرار داده بود.


امام جمعه رشت اظهار کرد: به برکت امام راحل و تلاش های جوانان و شهدا عزت به ملت ما بازگشت.


نماینده ولی فقیه در گیلان با محکوم کردن تعرض به هواپیمای مسافربری ایرانی به مقصد لبنان از سوی جنگنده های آمریکایی، گفت: وزارت دفاع و نیروهای مسلح اقدامی متقابل با هواپیمایی آمریکایی که از آسمان ایران می گذرد انجام بدهند تا بدانند دوران بزن و در رو تمام شده است.


وی اعلام کرد: آمریکا هر تعرضی صورت دهد ایران باید نسبت به اقدام متقابل اقدام کند.


فلاحتی اذعان داشت: نفتکش های ما تا سواحل آمریکای لاتین رفته اند و این موضوع آمریکا را عصبانی کرده و از این جهت عقده دارند.


وی در بخشی دیگر از سخنان خود با گرامیداشت عملیات مرصاد و سرکوب منافقین، گفت: منافقین بعد از قطعنامه به کشور هجوم آوردند و جنایات بسیاری در کرمانشاه و شهرهای اطراف رقم زدند.


امام جمعه رشت، منافقین را گروهکی ذلیل و سرخورده توصیف کرد و گفت: منافقین در سال های اخیر پایگاهی در ریاض و تیرنا آلبانی دایر کرده اند و عده ای از اعضای سالخورده شان در این مراکز به تحریک و شبهه افکنی بین مردم ایران در فضای مجازی می پردازند.


وی در ادامه به آغاز دور دوم نهضت همدلی با عنوان تعاون و احسان برای کمک به نیازمندان، گفت: مردم و خیران برای کمک به نیازمندان مشارکت کنند.


نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: چرا باید کار به جایی برسد که نیازمندان نیاز به این بسته ها داشته باشند اما به خاطر شرایط اقتصادی و کرونا عده ای نیاز به کمک هستند.


آیت الله فلاحتی اظهار داشت: امسال حج تعطیل است و قرار است با تشکیل قرارگاه های محلی کمک های مردم جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شود تا زندگی هامان پرنشاط و پربرکت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار