کد خبر: ۸۷۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ 24 July 2020
حجت‌الاسلام موسوی حمله اخیر جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران را محکوم کرد و گفت: در هر صورت ما از آمریکا هیچ وقت سابقه خوبی نداریم و دنیای زور بداند که جمهوری اسلامی هیچ وقت از اصول و ارزش‌هایش کوتاه نمی‌آید.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «سیدهادی موسوی» ظهر امورز(جمعه، 3مرداد) در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در کشور اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به برکت وجود امام راحل نماز جمعه احیا شد و جانی دوباره گرفت.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه نخستین نماز جمعه کشور به امامت ابوذر زمان، آیت الله طالقانی اقامه شد افزود: این روز در تاریخ معنویت نظام جمهوری اسلامی یک روز ماندگار شد.

 

وی با بیان اینکه همه باید پایگاه ولایت و رهبری یعنی نهاد نماز جمعه را تقویت کنیم گفت: به همین مناسبت بیش از 30 برنامه در شهرستان ماسال برگزار کرده‌ایم.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به دیدار اخیر نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب به صورت مجازی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری؛ مجلس یازدهم مجلس امید و انتظار و یکی از قویترین و انقلابی‌ترین مجالس دوران انقلاب است.

 

امام جمعه ماسال خاطرنشان کرد: از دیگر محورهای فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای مشکلات کشور بود که فرمودند؛ بنیان کشور قوی است و مشکلاتی مانند تورم و کاهش ارزش پولی کشور و گرانی‌های بی منطق مشاهده می‌شود ولی با همه اینها ظرفیت‌هایی از قبیل معادن و جنگلها و نهضت کمک مومنانه و ... داریم که باید روی آن متمرکز شویم.

 

وی با اشاره به اینکه نمایندگان باید مسائل کلیدی از قبیل مسکن و اشتغال و ... را در اولویت کار خود قرار دهند اظهار کرد: ما نیاز به وحدت داریم و قوا باید با هم وحدت رویه داشته باشند و بحث‌های کلامی را کنار بگذارند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه باید از سه ظرفیت پیش رو عید قربان و عید غدیر و ماه محرم برای نهضت تعاون و احسان استفاده کنیم افزود: نهضت احسان و تعاون ادامه دهنده راه رزمایش کمک مومنانه است.

 

امام جمعه ماسال با اشاره به قرارداد ایران و چین گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با رییس جمهور چین این قرارداد را کاملا درست دانسته و نباید همسو با رسانه‌های بیگانه و منافقین اقدام کنیم و رهبری بارها فرمودند باید نگاه ما از غرب به شرق تغییر پیدا کند.

 

وی حمله اخیر جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران را محکوم کرد و افزود: در هر صورت ما از آمریکا هیچ وقت سابقه خوبی نداریم و دنیای زور بداند که جمهوری اسلامی هیچ وقت از اصول و ارزش‌هایش کوتاه نمی‌آید.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه از نماینده شهرستان تقاضا می‌شود راه ورودی ماسال که محل ایجاد حوادث برای همشهریان ما شده را استاندارد سازی کند گفت: مسولین امر در زمینه منابع طبیعی یک اصلاح ساختاری اجرا کنند و یک تعاملی با مردم در پیش بگیرند تا مردم متضرر نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار