کد خبر: ۸۷۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ 25 July 2020
جوانمردی از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در رودسر و کشف ۱۰ فقره سرقت در قالب این طرح خبر داد.
 

 

سرهنگ «سید جلال‌الدین جوانمردی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت سه روز در شهرستان رودسر اظهارکرد: با اجرای این طرح، 10 فقره سرقت کشف شده و پنج سارق دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی رودسر با بیان اینکه سارقان به مرجع قضائی معرفی شدند افزود: 33 معتاد متجاهر در این طرح جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد هدایت شدند.


وی در ادامه با اشاره به کشف مواد مخدر در این طرح از کشف 194 گرم شیشه، 135 گرم هروئین و 20 گرم تریاک خبر داد و تصریح کرد: چهار خرده فروش موادمخدر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.


جوانمردی به برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان در قالب طرح ارتقا امنیت اجتماعی با هماهنگی مراجع قضایی اشاره و تصریح کرد: 18 دستگاه خودرو و 12 دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت نداشتن مدارک، کلاه‌ایمنی، آلودگی صوتی و هنجارشکنی توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.


وی با اشاره به دستگیری پنج قمارباز از یک منزل مسکونی اظهار داشت: ماموران انتظامی ضمن شناسایی این منزل مسکونی با هماهنگی مقام قضائی، پنج قمارباز که 2 تن از آنها از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار بودند را حین انجام بازی قمار دستگیر و هشت دست آلات قمار از این مکان کشف کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان رودسر در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار