کد خبر: ۸۷۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 26 July 2020
 
 
به مناسبت آغاز سالروز نخستین اقامه نماز جمعه در این شهرستان، جمعی از مسئولان با خانواده های شهدای ستاد اقامه نماز دیدار و گفتگو کردند.
 
دیدار با خانواده شهدای ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان درگز
 
 
به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به مناسبت سالروز نخستین اقامه نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان با حضور در منزل خانواده شهید براتقلی جابلی و حسینعلی صفدری در شهرستان درگز با خانواده های این شهدا دیدار کردند.
امام جمعه درگز در صحبت های خود با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه اظهار داشت: نماز جمعه جایگاه ارزشمند برای کسب رحمت و مغفرت باری تعالی است.
حجت الاسلام ایروانی برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی را اقامه این فرضیه دینی در سراسر ایران اسلامی دانست و افزود: از مهمترین دلایل اقامه این فریضه و نماز عبادی و سیاسی کسب توفیق برای رسیدن به اهداف و آرمان حق طلبانه اسلام است.
وی در صحبت های خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدا ائمه جمعه به جایگاه اهمیت اقامه نماز جمعه اشاره کرد وبرای خانواده این شهیدان صبر و اجر از خداوند مسلئت کرد.
در این دیدار ها قاسمعلی بهبودی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و تنی چند از معتمدین معین نیز حضور داشتند.
 شهید براتقلی جابلی در 3 آبان 1343 ، شهید حسینعلی صفدری در 3 شهریور1343 چشم به جان گشود، ودر تاریخ 25 بهمن 1360 چزابه و 18 دی ماه 1360 گیلان غرب به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
گفتنی است؛ شهرستان درگز 255 کیلومتربا مشهد مقدس فاصله دارد و بنیاد شهید و امور ایثارگران درگز پرونده 330 شهید، 658 جانباز، و 35 آزاده را تحت پوشش خود دارد.
انتهای پیام/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار