اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 5 مرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۸۸۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 26 July 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 5 مرداد ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد. بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 5 مرداد بشرح زیر است :

 

کشف انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در ساری 

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیر مجاز در شهرستان ساری خبر داد . 

سردار "مرتضی میرزایی" در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، اظهارداشت: پدیده قاچاق علاوه بر از بین بردن هویت ملی، منجر به اختلال در نظام اقتصادی و برنامه ریزی های ملی برای رشد و بالندگی کشور است .

وی ادامه داد: با تشکیل پلیس امنیت اقتصادی در استان مازندران، گام های موثری در اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از تولیدات ملی برداشته شده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند گروهی از فراد سودجو و عرضه کنندگان انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی را در شهرستان ساری شناسایی کنند.

سردار میرزایی گفت: ماموران پس از هماهنگی های قضائی، با همراهی کارشناسان اداره بهداشت ساری، در بازرسی از انبار بیش از 800 هزار قلم انواع مواد خام و اولیه آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی که متهمان آن را در بسته هایی با مارک های معتبر داخلی و خارجی بسته بندی و به فروش می رساندند، کشف کردند.

وی، ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه در این عملیات را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 60 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق علاوه بر تهدیدی برای سلامت افراد جامعه باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی موجب رشد تجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به این که قاچاق یک پدیده خلاف شرع و قانون است و مبارزه با قاچاق کالااقدامی برای حفظ و استقرار امنیت و سلامت در کشور است، از مردم خواست برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه با نیروی انتظامی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز و هرگونه مسائل امنیتی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.

 

---------------------------------------------------------

 

باند سرقت منزل در "تنکابن" منهدم شد 

فرمانده انتظامی "تنکابن " از دستگیری اعضای 3 نفره باند سارقان منزل و اماکن خصوصی با 23 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدصادق شاه نظری" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در شهرستان "تنکابن" موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان "تنکابن" افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی اعضای باند سارقان منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ شاه نظری، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان که با تشکیل باندی 3 نفره اقدام به سرقت می کردند، دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 23 فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند .

وی با اشاره به کشف مقادیری ازاموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، به شهروندان توصیه کرد: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، درصورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.#

 

----------------------------------------------------------

 

جمع آوری معتادان متجاهر در گلوگاه 

جانشین انتظامي گلوگاه از دستگیری 23 معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در اين شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" در گفت‌ وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در راستاي مطالبات مردمی و ارتقای احساس امنيت عمومی، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در این شهرستان به اجراء در آمد.

جانشین انتظامي گلوگاه ادامه داد: در اجراي اين طرح 23 معتاد متجاهر وپرخطرکه دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر بودند از مناطق آلوده جمع آوري و با هماهنگي مرجع قضائي به درمانگاه ها و مراکز ترك اعتياد معرفی شدند.

وی دستگیری 20 خرده فروش و 9 سوداگر مرگ را دیگر ازاقدامات این طرح برشمرد و خاطرنشان کرد: همکاري و مشاركت آحاد مردم با پليس باعث ارتقاء نظم اجتماعي در جامعه مي شود.

 

----------------------------------------------

 

توقیف 3 موتور سیکلت قاچاق در رامسر 

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از توقیف 3 دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی قیصری" در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت اجتماعی، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی و همچنین برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، افزود: در اجرای این طرح کارگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی موفق به توقیف 3 دستگاه موتورسیکلت 250 سی سی قاچاق در این شهرستان شدند .

سرهنگ "قیصری" ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده را در مجموع بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال عنوان کرد و با بیان این که موتورسیکلت های قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل شد اظهار داشت: در این خصوص پرونده تشکیل و به مرجع قضائی ارسال شد.

وی از توقیف یک خودروی جیب فاقد مدارک و دستگیری 5 سارق منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان نیز خبر داد و اظهار داشت: اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی در اولویت کار پلیس قرار دارد و به صورت مستمر اجرا و با خاطیان قاطعانه برخورد خواهد شد.

 

---------------------------------------------------------

 

دستگیری سارق کابل برق در گلوگاه 

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه ازدستگیری سارق کابل برق با5فقره سرقت دراین شهرستان خبرداد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق از شبکه های توزیع در سطح شهر ستان گلوگاه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: ماموران با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعلاتی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ حسن زاده در ادامه، اظهار داشت: ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در حال سرقت سیم برق در این شهرستان دستگیر کردند .

وی، خاطرشنان کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 5 فقره سرقت کابل برق در این شهرستان اعترف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

 

---------------------------------------------------

 

كشف چوب قاچاق در سوادکوه شمالی 

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی،از توقيف خودروی حامل 2 تن و600کیلوگرم چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس،سرهنگ"حمیدرضا فرهودی"درتشريح اين خبر،گفت:ماموران انتظامي اين فرماندهي حين کنترل خودروهاي عبوري، به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی،افزود:ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 2 تن و 600 کیلوگرم چوب آلات جنگلی که از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی از تحویل چوب های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان خبر داد و افزود: راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامي سوادکوه شمالی از عزم راسخ پليس براي برخورد با پديده قاچاق خبر داد و به شهروندان توصيه كرد:در صورت مشاهده هرگونه فعالیت قاچاقاقچیان کالا مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

 

-------------------------------------------------

 

سوداگر مرگ در محمودآباد دستگیر شد 

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از کشف یک کیلو و 800گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان محموداباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی متهم که با یک خودروی سمند اقدام به توزیع موادمخدر می کرد، شدند.

سرهنگ حسین زاده از دستگیری متهم در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی متهم یک کیلو و 800 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل خودر جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام کنند.

 

------------------------------------------------

 

پلمب 25 واحد صنفی متخلف در رامسر 

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از پلمب 25 واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، "سرهنگ علی قیصری" با اعلام این خبر، گفت: به منظور پیشگیری از تخلفات صنفی و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر واحدهای اقامتی و پذیرایی در این شهرستان به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان رامسر تصریح کرد: در اجرای این طرح، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از 50 واحد صنفی مذکور در این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ قیصری از پلمب 25 واحد پذیرایی به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی خبر داد و با اشاره به تداوم و استمرار اقدامات كنترلي و طرح های نظارتي در این شهرستان از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار