دیدار معوقه لیگ برتر؛
برگزاری دیدار با پارس جنوبی جم را می‌توان یک موهبت و فرصتی دوباره برای استقلال دانست که آبیها در صورت استفاده بهینه از این فرصت به رده دوم جدول می‌رسند.
کد خبر: ۸۸۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۵ 27 July 2020

بازی با پارس جم موهبتی برای استقلال/ آبیها به رده دوم می‌رسند؟

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، انجام بازی استقلال و پارس جنوبی، تصمیمی که در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اتخاذ شد و پیش از ارجاع به کمیته استیناف به حالت اجرایی در می‌آید. این تصمیم در واقع فرصتی دوباره برای استقلال است که در صورت استفاده بهینه از این فرصت که می‌توان آن را به موهبتی برای این تیم تشبیه کرد، می‌تواند به رده دوم جدول صعود کند.

آبی‌ها در فوتبال پسا کرونا نتایج خوبی نگرفتند و نه تنها بازی به بازی بر فاصله شأن با صدر جدول افزایش یافت، بلکه از رده‌های دوم و سوم جدول هم فاصله گرفتند تا امروز در رده پنجم قرار داشته باشند. رده‌ای که بی تردید مطلوب نظر هواداران این تیم نیست.

بازی با پارس جنوبی جم بهترین فرصت برای آبی پوشان است تا در صورت پیروزی در آن جمع امتیازات شأن را به ۴۵ رسانده و باتوجه به تفاضل گل برتر نسبت به سپاهان و تراکتور، دیگر تیم‌های ۴۵ امتیازی جدول به رده دوم صعود کند. اتفاقی که شاید از آلام هواداران این تیم تاحدودی بکاهد.

این مسابقه از چارچوب هفته ۲۳ لیگ برتر ساعت ۲۰:۳۰ امروز دوشنبه در شهر جم برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار