رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: نوسانات اقتصادی گاهی سبب نقض تعهد مدنی مردم می شود.
کد خبر: ۸۸۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۸ 29 July 2020


به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالمهدی موسوی در سفر یک روزه به حوزه قضایی محلات در نشست با امام جمعه شهرستان محلات افزود:اطاله دادرسی و رفت و آمدهای مردم به دادگستری نباید دغدغه شهروندان را افزایش دهد.
وی با اشاره به سختی کار قضاوت گفت: سخت‌تر از قضاوت مدیریت قضائی است.
وی با بیان اینکه با اعمال روش‌های جدید رئیس قوه قضائیه، دادگستری به پناهگاهی برای مطالبه حقوق مردم تبدیل شده است یادآورشد: هدف تحول در قوه قضائیه افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی مردم از این قوه و اجرای بهتر عدالت از سوی دستگاه قضایی است.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: پویایی و سلامت مجموعه قضاوت در مبارزه با فساد برای تحقق این اهداف ضروری است.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه قضات استان مرکزی پاکدست هستند، گفت: براساس تاکیدات مقام معظم رهبری چپ و راست نباید تاثیری در قضاوت ها داشته باشد و این مهم با حساسیت در اقدامات قضایی اعمال می‌شود.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی اضافه کرد: کاهش موجودی پرونده‌های دادگستری و رعایت کرامت مردم حتی اگر متهم به قتل باشند در دستور کار دستگاه قضایی کشور است.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی بیان موفقیت‌های قوه قضائیه را تبلیغ حق دانست و گفت: روحانیان و امامان جمعه در پیشگیری از وقوع جرم و افزایش تاب‌آوری مردم نقش مهمی بر عهده دارند.
امام جمعه شهرستان محلات هم گفت: برگشت ۱۵ درصد از حقوق دولتی معادن که بهره‌برداران این شهرستان به خزانه دولت واریز می‌کنند، مطالبه به‌حق این صنف است.
نشست با قضات، بازدید از زندان، بررسی مشکلات دادگستری محلات و بازدید از واحدهای تولیدی از برنامه های رئیس کل دادگستری استان مرکزی در شهرستان محلات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار