کد خبر: ۸۸۱۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ 30 July 2020

تابناک/جسد 2 جوان 23 و 15 ساله غرق شده در گیلان با تلاش نیروهای امدادی پیدا شد.

 

پیدا شدن جسد 2 قربانی دریابه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ فرمانده انتظامي بندرانزلی امروز گفت : جواني 23 ساله که برای تفریح و شنا به اسکله بندر انزلی رفته بود که به دلیل تسلط نداشتن به فنون شنا غرق شد با تلاش امدادگران هلال احمر و اورژانس ، جسد این جوان از آب خارج شد.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی افزود : به دلیل عمق زیاد دریا و وجود سازه‌های بتونی در زیر آب در محدوده اسکله بندر انزلی ، شنا در این منطقه برای شناگران بسیار خطرآفرین است.

فرمانده انتظامی بندرانزلی همچنین از شهروندان خواست برای شنا و تفریح ایمن در دریای خزر ، فقط در منطقه طرح های سالم سازی دریا شنا کنند.

شهرام مومنی ، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت هم از پیدا شدن جسد نوجوان 15ساله در رودخانه چوبر شفت خبر داد.

وی گفت : این نوجوان دیروز برای شنا به این رودخانه رفته بود که به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا غرق شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت : ۵ غواصی که برای جستجو به محل حادثه اعزام شده بود به دلیل حجم و وسعت زیاد آب رودخانه موفق نشدند جسد این نوجوان را پیدا کنند.

شهرام مومنی افزود : با بستن ورودی آب رودخانه چوبر شفت ؛ اهالی جسد نوجوان 15 ساله شفتی را پیدا کردند که با حضور نیروی انتظامی به خانواده اش تحویل داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار