کد خبر: ۸۸۲۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 31 July 2020
تابناک/نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تأکید بر تاب‌آوری ملت در برابر شرایط سخت کشور گفت: ملت ما شرایط سخت‌تری را پشت سر گذاشته و باید با تاب‌آوری این شرایط را نیز پشت سر بگذارد، اما این امر به این معنا نیست که عملکرد دولت را نقد نکنیم بلکه نقد سازنده موجب پیشرفت می‌شود.
تاب‌آوری به معنای عدم نقد سازنده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در مصلای بزرگ رشت با تبریک این عید بزرگ مسلمانان و با آرزوی ریشه‌کن شدن بیماری کرونا اظهار کرد: این عید اضحی، دو معنا دارد، یکی همان‌که امام علی (ع) در حکمت ۴۲۸ فرمودند؛ هرروزی که در آن انسان گناه نکند روز عید و بندگی خداست.

وی معنای خاص عید اضحی را اظهار و بروز بندگی خدا عنوان کرد و گفت: حضرت ابراهیم (ع) بندگی واقعی خود را در میدان عمل به پروردگار نشان داد این روز، روز رهایی از پیروی شیطان و خلوص و بندگی انسان‌های صالح است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه قدرت‌های سلطه جهانی، دولت‌های موذی و آزاردهنده بشریت هستند، افزود: هنوز برخی افراد ذلیل و زبون گمان می‌کنند قدرت در سایه ارتباط با آمریکاست، درحالی‌که سال‌هاست به این اطمینان رسیدیم هرکس با آمریکا رابطه داشته باشد ذلیل است.

فلاحتی القای یاس درباره آینده و تغییر نظام را از برنامه‌های آمریکا و سایر دشمنان اسلام در آینده برشمرد و بیان کرد: ما ۴۰ سال به دشمن سیلی زدیم، این‌ها حرف‌های پوسیده‌ای است که باید به زباله‌دان تاریخ بپیوندد.

وی هدف دوم دشمن و طراحی و نقشه و تبلیغات دروغین دشمن را نشان دادن کاهش نیروهای امنیتی به‌ویژه نیروی انتظامی در بین مردم ایران عنوان کرد و گفت: امنیت ایران را مرهون دلاوری‌ها و فداکاری‌های مرزبانان نیرو انتظامی هستیم، این نیروهای مسلح نشان دادند مقتدرانه از مرزهای کشور دفاع و حراست می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به تلاش‌های تفرقه‌افکنانه برخی از افراد که درگذشته همراه رهبر و امروز اپوزسیون نظام شده‌اند، افزود: می‌خواهند بین مردم و رهبر انقلاب فاصله بیندازند تا از محبوبیت ایشان بکاهند حال‌آنکه در چند سال گذشته محبوبیت رهبر انقلاب بین مردم و سایر ملل مسلمان چند برابر شده است.

فلاحتی با تأکید بر تاب‌آوری ملت در برابر شرایط سخت بیان کرد: ملت ما شرایط سخت‌تری را پشت سر گذاشته و باید با تاب‌آوری این شرایط را نیز پشت سر بگذارد، اما این امر به این معنا نیست که عملکرد دولت را نقد نکنیم بلکه نقد سازنده موجب پیشرفت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار