رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی:
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگي روز گذشته در محورهاي مواصلاتي استان ۵ كشته و ۲ مجروح در پي داشت.
کد خبر: ۸۸۲۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ 01 August 2020

به گزارش تابناک مرکزی سرهنگ " ایرج کهریزی " رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در نخستين سانحه رانندگي كه در حدود ساعت ۰۹:۳۲ روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون کاویان با موتورسیکلت در کیلومتر ۶۵ محور خنداب- میلاجرد رخ داد، راکب موتورسیکلت در دم فوت شد و سرنشین آن نیز  پس از انتقال به بیمارستان، بر اثر شدت جراحات وارده جان سپرد.

کهریزی اظهار کرد: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راه" بی احتیاطی راننده کامیون نسبت به راکب موتور سیکلت" بیان شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: در سانحه اي ديگر كه در حدود ساعت ۱۴:۱۶ همین روز بر اثر واژگونی يك دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در کیلومتر۷ جاده فرعی تحت محل شهرستان شازند به وقوع پیوست، راننده خودرو و یکی از سرنشینان آن بر اثر شدت جراحات وارده در دم جان سپردند و دیگر سرنشین خودرو نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اظهار داشت: بر اساس اعلام کارشناسان " عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو" علت وقوع این حادثه بوده است.

 کهریزی یادآور شد: سومین تصادف رانندگی نیز درساعت ۲۱:۱۹ روز گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی نیسان در کیلومتر ۲۲ محور فرعی امیرآباد شهرستان فراهان رخ داد که بر اثر این حادثه راکب موتور سیکلت بر اثر شدت جراحات وارده دردم فوت و ترک نشین آن نیز مجروح و به وسیله نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال داده شد.

وی خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه "بی احتیاطی از سوی راکب موتور سیکلت را بر اثر عدم توجه به جلو و نیز بی مبالاتی از سوی راننده خودروی نیسان به علت به حرکت درآوردن وسیله نقلیه با عیب و نقص فنی مستمر " را از دلایل وقوع این حادثه بیان داشته است.

کهریزی در پایان از تمامی رانندگان خواست تا با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي در هنگام رانندگي، سفري ايمن براي خود و ديگران رقم بزنند تا هرگز شاهد چنين حوادث تلخ و ناگواري در سطح محورهای مواصلاتی نباشيم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار