کد خبر: ۸۸۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ 01 August 2020
از اجرای طرح ویژه برخورد با تخلفات خودرويي در محورهای ییلاقی و کوهستانی در هفته جاری خبر داد.
 

 

تابناک/«جاور صفاری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های استفاده از نوار ساحلی اظهارداشت: این امر موجب شده تا تمایل سفر به محورهای جنگلی و کوهستانی در گردشگران افزایش یابد.

 

رییس پلیس راه گیلان با بیان اینکه این استان دارای محورهای مهم و جذابیت‌های بصری متعدد است افزود: در این راستا پلیس راه گيلان با همکاری و هماهنگی با فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها در ۱۰ محور پرتردد ییلاقی استان، پوشش ویژه انتظامی ترافیکی را اجرا می‌کند.

 

وی از اجرای طرح ویژه برخورد با تخلفات خودرويی در محورهای ییلاقی و کوهستانی طی هفته جاری خبر دادو گفت: در اين طرح تیم‌های تلفیقی پلیس راه و پاسگاه‌های انتظامی با استقرار در محورهای ییلاقی و کوهستانی با تخلفات شایع مانند عدم استفاده از کمربند ایمنی، تخلفات حادثه‌ساز، تخلفات موتور‌سواران، ناهنجاری‌ها و تخلفات شیشه دودی برخورد می‌کنند.

 

صفاری به همه رانندگانی که قصد سفر به محورهای ییلاقی و تفرجگاهی را دارند توصیه كرد، حتماً با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، دقت لازم را در محورهای اعلامی داشته و از هرگونه افعال مخاطره‌آمیز که احتمال وقوع تصادف را متصور می‌سازد، پرهیز كنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار