اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 12 مرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۸۸۳۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸ 02 August 2020

  به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 12 مرداد ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.

بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 12 مرداد بشرح زیر است :

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در مازندران 

رئیس پلیس فتا استان مازندران از دستگیری کلاهبردار اینترنتی و کشف 10 فقره کلاهبرداری با استفاده از درگاه جعلی بانکی، خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سامع خورشاد در تشریح این خبر، گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیر مجاز وجه از حساب بانکی وی پس از آن که برای خرید شارز تلفن همراه به یکی از درگاه های بانکی هدایت شده بود، موضوع در دستور کار کاراگاهان این پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان مازندران، تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، کارآگاهان موفق شدند متهم را که اهل و ساکن یکی از شهرستان های غرب استان بود شناسایی کنند.

سرهنگ خورشاد، تصریح کرد: متهم با ایجاد درگاهی جعلی از طریق شبکه های اجتماعی مجای کاربران را به این درگاه هدایت و با سرقت اطلاعات حساب بانکی آنان اقدام به برداشت وجه از حساب آنان می کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل تاکنون به سرقت اطلاعات و برداشت وجه از حساب 10 نفر از شهرندان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا مازندران در خاتمه، به شهروندان توصیه کرد: چنانچه اقدام به خرید اینترنتی شارژ سیم کارت های تلفن همراه می کنند حتما از هویت فروشگاه و گردانندگان آن اطمینان حاصل کرده و در هنگام ورود اطلاعات کارت و حساب بانکی، ملاحظات امنیتی لازم را رعایت کنند .

 

توقیف خودروی حامل مواد مخدر در آمل 

فرمانده انتظامي شهرستان آمل، از کشف 13 کیلوگرم مواد مخدر از یک خودروی پژو 206 و دستگیری 2 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "نعمت الله آزادی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حین اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان، به یک خودروی پژو 206 با 2 سرنشین، حین تردد در این محور مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: در عملیاتی ضربتی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری ماموران پلیس راه مستقر در محور خودروی مورد نظر را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند .

وی از کشف 12 کیلو و 800 گرم مواد مخدر تریاک در بازرسی از خودروی مورد نظر خبر داد و اظهار داشت سرنشینان این خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ آزادی ،بابيان اين که مواد مخدر عاملی برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني است.

فرمانده انتظامی آمل در پایان، خاطر نشان کرد : مقابله با پديده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است.

 

----------------------------------------------------

 

کشف 4 کیلوگرم تریاک در بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 4 کیلوگرم تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی" با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افردای در امرتهیه و توزیع موادمخد در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی 2 قاچاقچی زن که با یک خودروی پژو اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر در این شهرستان می کردند، شدند.

سرهنگ عنایتی از دستگیری متهمان که اهل و ساکن یکی از استان های همجوار بودند، در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی این افراد 4 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: برای مقابله با عاملان افیونی و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.

 

---------------------------------------------------------

 

باند سارقان مفازه و اموال داخل خودرو در قائم شهر متلاشی شد 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از انهدام باند سرقت مغازه و اموال داخلی خودرو با 15 فقره سرقت خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مهدی خادمی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از مغازه و اموال داخلی خودروها در قائم شهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر،تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران اداره تجسس کلانتری 12 با انجام اقدامات اطلاعاتی، سارقان را که در قالب یک باند 4 نفره در این شهرستان فعالیت داشتند، شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ خادمی از کشف یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد تاکنون به 15 فقره سرقت مغازه، اموال داخل خودروها و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند.

وی در خاتمه از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای امنیتی در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای افراد مشکوک در محدوده محل سکونت خودمراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

---------------------------------------------------------

 

دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در سوادکوه 

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از دستگیری 2 سوداگر مرگ و کشف 7 کیلو و کشف و 600 گرم مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 2 قاچاقچی مواد مخدر در اینم شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی متهمان را در حال تردد در این شهرستان با یک خودروی وانت دستگیر کردند.

سرهنگ اکبری از کشف 7 کیلو و 600 گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و در ادامه، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در خاتمه از شهروندان، خواست: به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

-----------------------------------------------------------

 

اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در كلاردشت 

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت ازکشف 10 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان خبر، داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزيزي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در جهت پاسخگويي به مطالبات مردمي و تامين امنيت شهرستان طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، تصریح کرد: ماموران ضمن انجام گشت هاي هدفمند موفق به دستگيري 6 سارق حرفه اي در این شهرستان شدند.

كشف 10 فقره انواع سرقت گرديدند.

سرهنگ عزيزي با اشاره به این که متهمان در بازجویی ها به 10 فقره سرقت اعتراف کردند،خاطر نشان كرد: در اين طرح از 19 واحد صنفي بازديد كه به 7 واحد صنفي تذكر و اخطار پلمپ داده شد و 4 واحد صنفي نیز به علت عدم رعايت ضوابط قانوني و صنفي پلمپ شدند .

وي از توقیف 39 خودرو و 7 موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت: دستگیری 18 نفراز مجلوبین تحت تعقیب محاکم قضائی و 3 نفر خورده فروش مواد مخدر از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .

فرمانده انتظامي كلاردشت در پايان از معرفي متهمان به مراجع قضايي خبرداد و با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه 110در راستاي ارتقاي احساس امنيت، هميار هميشگي پليس باشند.

 

خبر: سلمان مهدوی خبرنگار تابناک

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار