کد خبر: ۸۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱ 03 September 2015

خاکبازان مدیر عامل شرکت شیان آویژه  افزود: صنعت چاپ ایران جزو بهترین ها در دنیاست و بسیاری از دستگاه هایی که در صنعت چاپ در قزوین استفاده می شود در ایران وآسیا بی مانند است اما تعرفه گمرکی که به مواد اولیه ما تعلق می گیرد 30 درصد است که در این شرایط اقتصادی کشور خلق هنر چاپ را برای ما دشوار کرده است.

وی با اشاره به این که صادرات از اهرم های توسعه هر شرکتی است گفت: در این شرایط صنعت گر ایرانی برای این که بتواند از صادرات باز نماند مجبور است اجناس و تولیدات خود را با کمترین سود ممکن صادر کند که در طولانی مدت صنعت را دچار مشکل خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت شیان آویژه تایکد کرد: وجود صادرات با قیمت های بسیار پایین نه تنها نمی تواند ارز آوری برای کشور داشته باشد بلکه ممکن است صنایع را از ریشه دچار ضعف کند.

وی خاطر نشان کرد: امروزه اهمیت صنعت چاپ در همه دنیا اثبات شده است و اصولا همه صنایع و همه مشاغل به صنعت چاپ نیاز دارند از این رو برخی از کشورها در این حوزه توانسته اندخود را به خوبی تقویت کنند که ترکیه و هندوستان از این کشورها هستند.

صنعت چاپ مادر همه صنایع است

مدیر عامل شرکت شیان آویژه بیان کرد: صنعت چاپ یک صنعت هنری است و باید با نگاهی هنری به آن توجه ویژه داشت چرا که اگر شرکتی در حوزه فروش موفق است بخش زیادی از موفقیت خود را مدیون بسته بندی و صنعت چاپ خود است.

خاکبازان تاکید کرد: امروزه فقر علمی بر صنایع چاپ ایران سایه انداخته است و چاپخانه داران به جای این که به فکر رقابت سالم باشند نگران این هستند که فرد جدیدی وارد عرصه نشود این در حالی است که ما اعتقاد داریم در شرایطی اقتصاد پویا اتفاق می افتد که رقابت سالم و دوستانه شکل گیرد.

استفاده از تکنولوژی روز رمز موفقیت ماست

وی با اشاره به موفقیت روز افزون شرکت شیان آویژه در استفاده از دستگاه های نوین و خدمات تازه دنیا بیان کرد: شیان آویژه همواره بر این اعتقاد بوده است که با پیشرفت علوم و استفاده از دستگاه های نوین میتوان نیاز امروز جامعه را پاسخ داد از این رو شرکت شیان آویژه به عنوان یکی از معدود شرکت های فعال در این حوزه بخش تعمیرات و نگهداری را به صورت تخصصی در شرکت خود ایجاد کرده است که همین بر دانش فنی ما و استفاده درست تر ما ازدستگاه ها می افزاید.

مدیر عامل شرکت شیان آویژه با اشاره به سال تاسیس شرکت شیان آویژه گفت: مراحل جمع آوری اطلاعات و مطالعه در خصوص این صنعت و تصمیم گیری به راه اندازی شرکت از سال 84 شروع شد و بعد از 4 سال تحقیق و بررسی شرکت با توان علمی بی نظیری کار خود را در سال 88 در قزوین آغاز کرد.

خاکبازان گفت: مجتمع شیان آویژه در فضایی 1 هکتاری و سالن های تولید 3 هزار و 500 متری کار خود را آغاز کرد و امروز به یکی از بهترین ها در این عرصه تبدیل شده است.

وی با اشاره به اهمیت تجربه و دانش در این عرصه ابراز داشت: فعالیت در حوزه صنعت کاری نیست که بتوان بدون دانش قبلی آن را آغاز کرد از این رو ما تا جایی که امکان داشت در طی مدت 4 سال در خصوص شرکت های صنایع بسته بندی تحقیق و بررسی کردیم و همین شد که با تمام قوا وارد کارشدیم و به شکر خداوند توانسته ایم حتی در شرایط تحریم موقعیت کاری خوبی داشته باشیم.

ماهانه 200 تن محصولات بسته بندی در شیان آویژه تولید می شود

خاکبازان هم چنین تاکید کرد: امروزه شیان آویژه با ظرفیت تولید بیش از 200 تن در ماه فعالیت می کند و توانسته با بیش از 80 درصد برند های مطرح کشور همکاری داشته باشد.

وی هم چنین در خصوص محصولات این شرکت بیان کرد: تولید انوع لفاف های بسته بندی، در حوزه بهداشتی، مواد غذایی، دارویی و ... با استفاده از دستگاه های جدید و تکنولوژی روز دنیا سبب شده تا محصولات شاخصی همراه و همکار ما باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار