مدیرکل ستاد اجرایی فرمان اجرایی فرمان امام(ره) خبر داد؛
کد خبر: ۸۸۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵ 05 August 2020

به گزارش خبرنگار «تابناک»؛ منوچهر دانشمند مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان هرمزگان در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر و دهه ولایت گفت: عید غدیر تداوم رسالت انبیا در ولایت و امامت مولای متقیان است. لذا زنده نگه داشتن این عید بزرگ و همه شعائر الهى، رسالتى است که مرزبانان عقیده و ایمان، بر آن تأکید داشته‏ ‏اند.

توزیع ۱۶۰هزار پرس غذای گرم در مناطق کمتر برخوردار استان

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به محرومان افزود: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "همه باید خود را موظّف به مواسات بدانند و هم میهنان را در دردها و محرومیت‌ها تنها نگذارند " و به مناسبت عید سعید غدیر ، بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با همکاری هیئات مذهبی ، گروه‌های جهادی همکار ستاد تهیه و توزیع ۱۶۰ هزار پرس غذای گرم را در بندرعباس ، سایر مناطق کم برخوردار و روستایی به انجام می رساند.

دانشمند حمایت از برخی صنوف آسیب دیده در جریان شیوع کرونا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این راستا بسته‌های حمایتی در اختیار آنها قرار گرفت. ارزش کل این اقدام معنوی و خداپسندانه بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است .

وی در پایان از همکاری گروه‌های جهادی همکار ستاد و هیئت‌های مذهبی با بنیاد احسان در اجرایی شدن طرح توزیع غذای گرم قدردانی کرد .

 

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار