یادداشت تابناک در مورد عملکرد ضعیف علایی مقدم ، مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین
کد خبر: ۸۸۶۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 12 August 2020

 آقای مدیرکل خسته نباشید: 

آقای علایی مقدم شاید به یقین یکی از پرحاشیه ترین مدیران کل سالهای اخیر استان قزوین است .

مدیر کم تجربه ای که بعد از یک حاشیه پر از ابهام برای آقای مشهدی آقایی به وجود آمد ، سکان مدیرت اداره کل ورزش و جوانان را عهده دار شد .

اما مدیر جدید سازمان ورزش استان از همان ابتدا شروع به حاشیه راندن نیرو های اصولگرا اداره کل ورزش و جوانان کرد تا خود را یک چهره  سیاسی اصلاح طلب معرفی نماید ، روشی که در مدیران سابق ورزش استان کمتر دیده شده بود.

البته برخی اعتقاد داشتند اعلایی مقدم در حال شایسته سالاری است ، چون وزشکار بوده فضای ورزش و جوانان را کامل درک میکند و قطعا ورزش استان را متحول خواهد کرد.

اما علایی مقدم نشان داد که می خواهد همه چیز را خودش مدیریت کند و با اجرای استراتژی "کوچک گماری" در هیئت های ورزشی ، سروصدای بسیاری از پیشکسوتان ورزشی استان را بلند کرد و در ادامه این استراتژی ، هیئت های ورزشی را بین جریانات مختلف تقسیم و کمترین توجهی به بازدهی و عملکرد آنها نداشته و عملا ورزش استان را از فعالیت های جدی باز داشت.

این روش آقای مهندس علایی مقدم ادامه داشت تا انتخابات اخیر مجلس شورا اسلامی و پیروزی قاطع جناح اصولگرا ، جایی که علایی شروع به گرفتن عکسهای "راست چین" کرد و نشان داد برای حضور در پست مدیرکلی حاضر است همه کار بکند.

و اما سخن ما برای آقای علایی مقدم : جناب مهندس قطعا حضور شما در ورزش استان و مدیریت شما در این حوزه یک اتفاق بسیار بزرگ و کم نظیر در زندگی شخصی شما بوده که ورزشکاران و جوانان قزوینی امیدوارند  ادامه دار تر از این نباشد .

پیشنهاد میکنیم لطفا در امورات جوانان استان هم دخالت نکنید چرا که دخالت شما صدا هایی را بلند کرده که عواقب خوبی برای این حوزه ندارد .

و موضوع آخر اینکه ؛ به شائبه های استفاده معاون خودتان از خودروی دولتی برای تردد به استان البرز(محل سکونتشان) زودتر رسیدگی کنید و در صورت عدم صحت اعلام نمایید. چرا که گفته می شود بودجه ای که برای این خودرو از محل هیئت های ورزشی هزینه شده حق جوانان و ورزشکاران استان است.

مهرعلیان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار