معاون سیاسی استاندار قزوین:
به گفته سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا؛ تمامی مقدمات لازم برای برگزاری بدون دغدغه و نگرانی این آزمون فراهم شده است.
کد خبر: ۸۸۹۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ 19 August 2020

 

 

 
 
 
 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین ، منوچهر حبیبی در جلسه کمیسیون دانشگاه‌های استان که با حضور جمعی از روسای دانشگاه‌ها در استانداری قزوین برگزار شد با اشاره به شرایط خاص پیش آمده در کشور ناشی از شیوع ویروس کرونا، بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در عین حال، حفظ امنیت آزمون تاکید کرد.

وی با اشاره به حضور ۱۹ هزار و ۲۶ داوطلب قزوینی در آزمون سراسری، اظهار داشت: کنکور امسال در ۱۰ حوزه امتحانی و از ۲۹ مرداد جاری تا اول شهریور ماه، به مدت چهار روز و در گروه‌های تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی در سطح استان برگزار می شود. 

حبیبی با بیان اینکه تدابیر لازم برای اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه‌های آزمون سراسری از سوی  دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شده، تصریح کرد: اختصاص تیم فوریت‌های پزشکی، گندزدایی و ضد عفونی دقیق مکان‌های آزمون، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در چیدمان صندلی‌ها، انجام مراحل تب سنجی از شرکت کنندگان و نصب تهویه‌های مناسب از جمله الزامات بهداشتی برگزاری آزمون است. 

این مسوول با تاکید دوباره بر آمادگی برگزاری آزمون سراسری در سطح استان قزوین، یادآور شد: تنها نگرانی ما تجمع والدین و همراهان شرکت کننده در بیرون از حوزه‌های امتحانی، به ویژه قبل و بعد از برگزاری آزمون است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین همچنین در جهت تامین امنیت و برگزاری مطلوب این رویداد مهم علمی، از آماده‌باش فرمانداران، نیروهای انتظامی و امنیتی، دستگاه‌های خدمات رسان و مرکز فوریت‌های پزشکی در روزهای برگزاری آزمون و همچنین آمادگی دستگاه قضایی استان جهت برخورد با تخلفات احتمالی خبر داد.

به گفته حبیبی، تمامی دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شرکت‌های آب، برق و مخابرات طی روزهای برگزاری امتحانات باید در آماده‌باش کامل باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار