کد خبر: ۸۹۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 26 August 2020

 

 

در دومین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی، از رئیس جمعیت هلال‌احمر به عنوان کارمند و مدیر تراز انقلاب به پاس خدمات وی در حوادث و بحران‌ها از جمله بحران کرونا تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از هلال احمر، دومین جشنواره کارمند تراز انقلاب اسلامی با حضور مقامات لشکری و کشوری و با تاکید مقام معظم رهبری که فرمودند: “مدیر و کارمند تراز انقلاب اسلامی کسی است که همه زندگی‌اش را در حیطه وظایف و توانمندی‌هایش، صرف مشارکت در اداره امور کشور کرده است” در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این جشنواره که به‌منظور محقق کردن دولت اسلامی، تداوم انقلاب، افتخار به گذشته و تشویق مدیران و کارکنان وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد، از کارکنان و مدیران برتر دستگاه‌های اجرایی تقدیر و تجلیل شد.

دکتر کریم همتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران نیز در این جشنواره به عنوان مدیری سختکوش و تلاشگر انتخاب و به پاس خدمات شایسته در حوادث و بحران‌ها بخصوص حضور در خط مقدم مبارزه و مقابله با ویروس منحوس کرونا، مورد تقدیر قرار گرفت.

لازم به ذکر است این جشنواره با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه،  رئیس سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه حضرت محمدرسوال‌الله، نماینده ولی فقیه در بسیج اقشار کشور و دیگر مدیران و مسئولان لشکری و کشوری برگزار شد.

همچنین در متن لوح تقدیر محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهوری خطاب به کریم همتی آمده است:

«بی‌تردید افتخارات و دستاوردهای غرورآفرین این مرز و بوم در عرصه های مختلف، پس از لطف الهی، مرهون فداکاری‌های عزیزانی است که از سرمایه جان و نعمت سلامتی خود گذشتند تا درخت انقلاب ریشه در خاک ایثار و شهادت گسترانید و از خون پاک شهیدان سیراب شود و میوه امنیت و آسایش را برای همه ما به ارمغان آورد و به همین دلیل است که ملت ایران هیچ‌گاه رشادت‌ها، فداکاری‌ها و اخلاص آن رادمردان بزرگ را فراموش نخواهد کرد.

 این لوح را به رسم تقدیر از جنابعالی که تحت ارشادات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در مسابقه خدمت به نظام و انقلاب اسلامی گوی سبقت را از دیگران ربوده‌اید، تقدیم می‌دارم و از خداوند متعال برایتان توفیق خدمت بیشتر و تندرستی مسئلت دارم.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار