معاون ترافیک شهرداری کرمانشاه خبر داد:
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از آغاز ایمن سازی معابر درجه‌۲ با بهسازی و نصب تجهیزات ترافیکی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴ 01 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه دکتر محسن ارجمندی اظهار داشت: این عملیات در راستای افزایش ایمنی، آراستگی و پیراستگی شهر از نظر امکانات ترافیکی و بهسازی مسیرهای تردد وسایل نقلیه و عبور و مرور شهروندان انجام شده است.

وی افزود: خط کشی کل معابر درجه یک و درجه ۲ سطح شهر کرمانشاه به طول ۷۸۰ هزار متر در حال اتمام است. و نصب چند هزار سیلندر پلاستیکی ایمنی و اجرای ۴۰۰ مترمربع سرعت کاه های مجازی و بازسازی ۱۷۰ فقره تابلوهای انتظامی و راهنمای مسیر را از اقداماتی دانست که در این راستا انجام شده است.

این مسئول مناسب سازی ۱۹ نقطه از گذرگاه های عابر پیاده، مرمت و اجرای ۲۵۰ عدد گل میخ های ترافیکی در معابر، امحا و پاکسازی ۸۰۰ مترمربع گذرگاه های عابر پیاده مازاد سطح مناطق و نصب ۲ هزار عدد چشم گربه ای عرضی را از دیگر اقدامات ترافیکی منطقه برشمرد.


ارجمندی با اشاره به هوشمندسازی تقاطع های بزرگ و تعمیر و بازسازی و تنظیف تمامی تابلوهای سطح مناطق هشت‌گانه کرمانشاه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: آگاهی شهروندان از وضع موجود در معابر موجب کاهش تصادفات و افزایش ایمنی در سطح شهر کرمانشاه می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار