سرهنگ حسین پورقیصری گفت: برای جلوگیری از تصادف در محور بروجن به مبارکه. نیاز است که باند دوم این محور زیر بار ترافیک بیفتد.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۶ 02 September 2020

رئیس پلیس راه استان اصفهان به همراه مسئولان راه و شهرسازی استان و فرماندار مبارکه در بازدید از محور مبارکه - مجلسی - بروجن به افزایش تصادفات این محور در سال جاری نسبت به سال گذشته اشاره و تاکید کرد: تنها عامل جلوگیری از تصادفات توجه مردم به علائم و خط کشی‌های این جاده است.
سرهنگ حسین پورقیصری علت اصلی وقوع این حوادث را بی احتیاطی رانندگان اعلام کرد و گفت: در این محور تابلو‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی به اندازه نیاز وجود دارد و به علت داشتن سطح صاف دید رانندگان کامل میباشد.
وی گفت: محور بروجن به مجلسی، ورودی و خروجی استان از سمت جنوب غربی به طرف استان چهارمحال و بختیاری است که با توجه به حجم تردد این مسیر، نیاز است باند دوم این محور زیر بار ترافیک بیفتد تا شاهد تصادفات نباشیم.
رییس پلیس راه استان افزود: گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس راه در همه محور‌های استان وجود دارد و با تخلفاتی همچون سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف و تجاوز به چپ شدیدا برخورد میکند.
سرهنگ پورقیصری به رانندگان توصیه کرد با احتیاط بیشتری در این محور تردد کنند و از سبقت و سرعت غیرمجاز بپرهیزند و از تجاوز و انحراف به چپ که علت بیشتر تصادفات است، بپرهیزند.
در هفته‌های گذشته ۳ تصادف شدید در مسیر مبارکه-مجلسی-بروجن رخ داد که متاسفانه منجر به فوت ۶ نفر و مصدومیت تعدادی دیگر از هموطنان مان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار