مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: پویش نذر کتاب در راستای غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی به‌ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته راه‌اندازی شده و امیداوریم با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود، شاخص‌های فرهنگی را افزایش داده و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.
کد خبر: ۸۹۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ 05 September 2020

 

 

پویش نذر کتاب برای غنی کردن کتابخانه‌های مناطق کم‌تر برخوردار/امیداوریم شاخص‌های فرهنگی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، مریم بیدخام مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین گفت: در راستای تقویت مسؤولیت اجتماعی و ارتقای فرهنگ مطالعه در مناطق کمتر توسعه‌یافته استان، پویش نذر کتاب راه‌اندازی شده است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین افزود: نذر کتاب با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و آگاهی بخشی باید در مناطق کمتر توسعه یافته استان قزوین تقویت شود.

وی افزود: برای بهره‌مندی از ظرفیت کتاب‌هایی که امروزه در قفسۀ ادارات و حتی در منازل شهروندان بدون استفاده مانده است، افراد می‌توانند کتاب‌های خود را به کتابخانه‌های استان اهدا کنند.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین تأکید کرد: پویش نذر کتاب در راستای غنی‌سازی منابع کتابخانه‌های عمومی به‌ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته راه‌اندازی شده و امیداوریم با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود، شاخص‌های فرهنگی را افزایش داده و آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهد.

به گفتۀ بیدخام؛ علاقمندان می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین مرکز کتابخانۀ عمومی این کتاب‌ها را در اختیار دیگر شهروندان قرار دهند.

منبع:فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار