مدیرکل و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:
مدیرکل و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 18 کیلومتر نیوجرسی در سطح جاده‌های این استان نصب شده است.
کد خبر: ۸۹۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 07 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله دلخواه مدیرکل و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 18 کیلومتر نیوجرسی در سطح جاده‌های این استان نصب شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۱۲۰ کیلومتر روکش آسفالت، ۴۰۰ کیلومتر لکه گیری، ۶۰۰ کیلومتر خط کشی و ۳۳ کیلومتر از راه‌های روستایی این استان روکش شده است.

مدیرکل و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از صدور 603 فقره پروانه عبور ترافیکی در استان خبر داد و  اظهار داشت: این میزان پروانه عبور ترافیکی ویژه ناوگان باری در مدت 5 ماهه امسال در این استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه در مدت مشابه سال 98 نیز 753 فقره به ثبت رسیده است، افزود: این رقم 20 درصد کاهش یافته است؛ سرعت، ساعت و مسیر مجاز از جمله مواردی است که در پروانه ترافیکی ناوگان‌های باری دارای بار ترافیکی قید می‌شود و راننده مکلف به رعایت آن است.

دلخواه گفت: به منظور تأمین ایمنی تردد و عدم بروز اختلال در تردد وسایل نقلیه در محورها و همچنین حفظ و حراست از راه و ابنیه فنی راه‌ها به عنوان سرمایه‌های ملی، مشخصات بارهایی که نیاز به حمل شدن دارد باید به لحاظ وزن، طول، عرض و ارتفاع تعریف شده در مقررات حمل و نقل بار در راه‌ها باشد./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار