امام جمعه قزوین در مراسم نهضت کمک مومنانه گفت: خدا را شکر می‌کنیم که مردم در حمایت معیشتی و تامین لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان پای کار آمده‌اند و تعداد زیادی لوازم موردنیاز تحصیل را فراهم کرده‌اند.
کد خبر: ۸۹۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 09 September 2020

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم نهضت کمک مومنانه، توزیع لوازم التحریر برای دانش‌آموزان که در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنیم که مردم در حمایت معیشتی و تامین لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان پای کار آمده‌اند و تعداد زیادی لوازم موردنیاز تحصیل را فراهم کرده‌اند.

وی لزوم تعاون اهل ایمان با يكديگر، بر اساس تقوا و پارسايی را سفارش خدای متعال معرفی کرد و افزود: خدای متعال فرموده در مسیر ایمان حرکت کنید و در فضای آموزش و پرورش نیز می‌باید تلاش کنیم خروجی همه کارهای آموزشی و تعلیمی افراد مومن و معتقد به خدا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: نیکوکاری آن است که کسی به خدای عالم و روز قیامت و فرشتگان و کتاب آسمانی و پیغمبران ایمان بیاورد و دارایی خود را در راه دوستی خدا به خویشان، یتیمان، فقیران و در راه ماندگان ببخشید و این مسیر مواسات در راستای این کلام خداوند است.

 

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خدا فرموده فرزندانی تربیت کنید که نماز بپا دارند، زکات بپردازند و رفتار شایسته داشته باشند و در سختی‌ها و گرفتاری‌ها صبر داشته باشند.

 

وی تاکید کرد: این اقدام مواسات با محوریت مساجد انجام شده که پیوند آموزش و دین و مسجد و مدرسه است که بسیار ارزشمند است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار