نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گفت: تجلیل حقیقی از رزمندگان تبیین جایگاه مهم و اثرگذار آنهاست.
کد خبر: ۸۹۷۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲ 10 September 2020

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین،آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جلسه بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در چهلمین سال دفاع مقدس هدف این است که آرمان‌ها، فرهنگ، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس را به نسل جدید منتقل کنیم.

 

وی تصریح کرد: مهمترین کاری که برای شهدا و رزمندگان می‌توانیم انجام دهیم این است که ایثارگری‌ها و رشادت‌های آن عزیزان را به جوانان و نوجوانان منتقل کنیم تا همواره از آنها به نیکی یاد شود.

 

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: قرار است با بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی فرهنگ جامعه را بیش از پیش به سمت ارزش‌های دینی، ارزش‌های دفاع مقدس، شهامت، شجاعت، استقلال، آزادی و عزت انقلاب اسلامی که در دفاع مقدس به خوبی جلوه‌گر شد، هدایت کنیم.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: تلاش کنیم تا با شبهه‌هایی که دشمنان ایجاد می‌کنند و تلاش می‌کنند تا جای جلاد و مظلوم را تغییر دهند، مقابله کنیم و اینکه شهدا و رزمندگان دشمنان را از خاک میهن بیرون رانده و در مقابل تجاوز بعثی‌ها ایستادند را به درستی تبیین کنیم.

 

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم عده‌ای رزمندگان ما را جنگ طلب معرفی کنند، افزود: بعثی‌ها به خاک کشور ما تجاوز کردند و صدام می‌گفت ما چند روزه وارد تهران می‌شویم و در این شرایط ما در مقابل آنها ایستادگی کردیم و رزمندگان ملت را سربلند کردند و از نوامیس محافظت کرده و اقتدار آفریدند.

 

آیت‌الله عابدینی تأکید کرد: تجلیل حقیقی این است که به فرزندان، همسران و خانواده های شهدا و رزمندگان نشان دهیم که آن عزیزان چقدر برای جامعه حائز اهمیت هستند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار