کد خبر: ۸۹۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ 15 September 2020

 

 

عدم ثبات مدیریتی مهم‌ترین عامل عقب‌ماندگی شهر رشت است

گروه استان‌ها- رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه سیاست‌زدگی در امور اجرایی مانع توسعه است گفت: عدم ثبات مدیریتی مهم‌ترین عامل عقب‌ماندگی شهر رشت است.

تابناک/به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، احمد رمضانپور نرگسی امروز در آیین معارفه سرپرست جدید شهرداری رشت ضمن تبریک بابت انتخاب سرپرست جدید این سازمان و ابراز تاسف از ناتمام ماندن کار شهردار پیشین رشت اظهار داشت: شهردار برکنار شده رشت تجربه‌های مدیریتی ارزنده‌ای داشت و امیدوارم که در سمت‌های دیگری بتواند به نظام و کشور خدمت کند.

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه عدم ثبات مدیریتی مهم‌ترین علت عقب‌ماندگی زیرساخت‌ها در رشت است گفت: در انتخاب شهردار سعی بر آن بود که به‌دور از جهت‌گیری‌های سیاسی، فردی را به‌مدت طولانی برای این سِمت انتخاب کنیم زیرا یکی از علل توسعه شهرهایی نظیر مشهد این است که شهرداران بیش از 4 سال در جایگاه خود باقی می‌مانند.

وی با اشاره به اینکه سیاست‌زدگی در امور اجرایی مانع توسعه بوده و به‌نوعی خیانت در حق نظام و مردم محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: عزل حاج‌محمدی اتفاقی ناخوشایند بود اما امیدوارم که اعضای شورای شهر در جلسه آینده بتوانند شهرداری کارآمد و خدمتگزار برای مردم رشت انتخاب کنند.

رمضانپور نرگسی با اشاره به سوابق اجرایی خوب سرپرست فعلی شهرداری رشت در رودبار و رشت اظهار داشت: عطایی فردی با اخلاق، با تجربه و خوشنام است و از وی انتظار می‌رود که با مدیریت درست بتواند ضمن برقراری ثبات میان کارمندان، شایسته‌سالاری در انتصابات را مورد توجه قرار دهد.

رئیس شورای شهر رشت با تاکید بر ضرورت جلب اعتماد مردم تصریح کرد: حفظ و افزایش منابع مالی شهرداری و تقویت زیرساخت‌ها و ایجاد امکانات رفاهی خواسته و مطالبه مردم و اعضای شورا است که امیدوارم سرپرست فعلی بتواند در مدت زمان خدمت خود بخشی از این مطالبات را محقق کند.

 سرپرست شهرداری رشت نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حاج‌محمدی شهردار سابق رشت اظهار داشت: از اعتماد اعضای شورای شهر نسبت به خود تشکر می‌کنم اما تقاضا دارم که این دوران حتی‌المقدور کوتاه باشد و شهردار رشت در کوتاه‌ترین زمان ممکن انتخاب شود.

ناصر عطایی با بیان اینکه دوران سرپرستی باید توام با اخلاق، ثبات و قانونمداری باشد بیان کرد: یک میلیون نفر به عملکرد و خدمات شهرداری رشت امیدوار هستند لذا خودم را موظف می‌دانم که برای توسعه و آبادانی این شهر و خدمت به مردم نجیب آن از هیچ تلاشی دریغ نکنم.

وی با اشاره به اینکه مجلس، دولت و مردم و شوراها در توسعه و آبادانی شهرها نقش‌آفرین هستند عنوان داشت: مدیریت شهری به‌تنهایی قادر به حل مشکلات شهر نیست و شهرداری به تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی برای پیشبرد امور و تحقق اهداف خود نیازمند است.

سرپرست شهرداری رشت با بیان اینکه تدوین برنامه‌های کوتاه‌مدت در دوران سرپرستی را در دستور کار دارم خاطرنشان کرد: امیدوارم با اتحاد و همدلی دوران سرپرستی را به دوران شکوفایی تبدیل کنیم و بتوانیم در این مدت با ارائه خدمات شایسته قدردان صبر مردم رشت باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار