مهاجم لهستانی بایرن مونیخ باتوجه به درخشش در فصل قبل و کسب سه گانه با بایرن مونیخ امید زیادی به کسب توپ طلا دارد.
کد خبر: ۸۹۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۳ 16 September 2020

 

لواندوفسکی: هنوز امیدوار به کسب توپ طلا هستم

 

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، و به نقل از ESPN، روبرت لواندوفسکی در فصلی که گذشت عملکرد درخشانی در بایرن مونیخ داشت و توانست سه گانه را با این تیم به دست آورد. او درباره فصل قبل که با شیوع کرونا و تعطیلی طولانی مدت بازی ها همراه شد، گفت: شاید فصل قبل برای هر تیم و بازیکنی سخت ترین بوده باشد. ما مجبور بودیم که در هر سه روز یک بازی انجام دهیم و شرایط بسیار سخت بود. باید از نظر بدنی خود در شرایط ایده‌آلی قرار می‌دادیم و خستگی خود را برطرف می‌کردیم.

لواندوفسکی ادامه داد: می‌خواهم که در فصل بعد عملکرد بهتری از خود نشان دهم و گل های بیشتری برای تیمم به ثمر برسانم. بدون شک هدف همیشگی من قهرمانی و قرار گرفتن در جایگاه نخست است.

او درباره کسب توپ طلا گفت: هنوز سال به پایان نرسیده است. امیدوارم که در ماه های پیش رو تغییراتی به وجود آید. فصل بسیار خوبی برای من بود. کسی چه می داند که در دو سه ماه پیش رو چه اتفاقی خواهد افتاد. به کار خود ادامه می دهم و منتظر خواهم ماند. امیدوارم که این جایزه را به دست آورم.

مراسم توپ طلای 2020 به خاطر ویروس کرونا لغو شد اما باشگاه بایرن باتوجه به کسب سه گانه در فصل قبل امیدوار است که این مراسم برگزار شود.

لواندوفسکی درباره احتمال حضور در لیگ آمریکا گفت: من هنوز 32 سال سن دارم و فعلا می‌توانم در سطح بالا و فوتبال اروپا بازی کنم. شاید 5-6 سال دیگر در سطح نخست بتوانم بازی کنم. شاید این گزینه خوبی در آینده باشد اما اصلا در شرایط کنونی به آن فکر نمی کنم.

منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار