کد خبر: ۹۰۰۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹ 18 September 2020

 

 

روح الله عبداللهی مسئول اطلاع رسانی ستاد محرم استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس گفت از برگزاری شب شعر همزمان هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: شب شعر «امتداد» با محوریت دفاع مقدس ویژه طلاب برادر و خواهر استان تهران به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می‌شود.

عبداللهی ادامه داد: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و همزمانی این ایام با ماه محرم حسینی، شب شعر «امتداد» دفاع مقدس از فرهنگ حسینی عاشورا ویژه طلاب استان تهران توسط سازمان تبلیغات اسلامی و مدرسه راهبری علم و عمل برگزار می‌شود.

وی درخصوص نحوه شرکت در این محفل گفت: طلاب می توانند آثار خود را به دبیرخانه شب شعر در قالب فایل تایپی به شماره ۰۹۳۹۱۰۰۳۹۷۸ و یا با شناسه @elm_o_aamal در شبکه‌های مجازی ارسال کنند.

مسئول اطلاع رسانی ستاد محرم استان تهران خاطر نشان کرد: آثار برگزیده در شب شعر «امتداد» علاوه بر دریافت جوایز نقدی در حضور اساتید برجسته شعر آئینی و ادبیات مقاومت توسط برگزیدگان اجرا می‌شود. همچنین مهلت ارسال آثار توسط طلاب خواهر وبرادر استان تهران به دبیرخانه این مسابقه تا یکم مهر ماه سال جاری خواهد بود.

وی یادآور شد: آثار ارسال شده از دوم تا پنجم مهرماه امسال داوری خواهند شد و در روز ششم مهرماه، برگزیدگان معرفی می‌شوند.

به گزارش فارس سی و یکم شهریور سال ۱۳۵۹ رژیم بعث عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد که تا سال ۶۷ ادامه یافت. به مناسبت بزرگداشت مجاهدت‌ها و ایثار رزمندگان ایران اسلامی، در تقویم رسمی کشورمان از سی و یکم شهریور تا ششم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار