آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس با سفر به مناطق مرزی شمال غرب کشور از پایگاه‌های عملیاتی این منطقه بازدید و با پاسداران و بسیجیان قزوینی مستقر در این پایگاه ها دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۰۱۲۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 20 September 2020

 

مدتی است که تعدادی از پایگاه‌های مرزی شمال غرب کشور با حضور نیروهای پاسدار و بسیجی تیپ 82 صاحب‌الامر (عج) استان قزوین مرزبانی می‌شود و این پایگاه‌ها در حال مبارزه با گروهک‌های منافقین و قاچاق کالا هستند.

آیت‌الله عابدینی با حضور در پایگاه عملیاتی جاسوسان ضمن بازدید و حضور در یادمان سردار شهید جعفرخانی و همرزمانش از روند فعالیت‌های این پایگاه با تعدادی از رزمندگان دیدار و در جمع آن‌ها سخنرانی کرد. همچنین ایشان با حضور در دیگر پایگاه‌های مرزی تحت فرماندهی تیپ 82 صاحب الامر (عج) استان قزوین به رزمندگان این پایگاه ها خداقوت گفت.

حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جمع پاسداران و بسیجیان قزوینی مستقر در مرکز فرماندهی منطقه میرآباد از دیگر برنامه‌های این سفر بود.

 

 

امام جمعه قزوین در ادامه سفر خود به استان‌های کردستان و آذربایجان غربی با خانواده شهدای اهل سنت و شیعه‌ی شهر بانه دیدار و گفتگو کرد.

همچنین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در دیدارهای جداگانه‌ای با حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جلیلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفتگو کرد.

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: مرز ، مرزبانان ، امام جمعه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار