به مسئولان پرسپولیس اعلام شده در صورت محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی به دلیل عدم پرداخت مطالبات برانکو،‌ این محرومیت در پنجره زمستانی اعمال خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۱۸۶۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶ 21 September 2020

پرونده باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ پس از عدم پرداخت مطالبات این مربی از سوی باشگاه، وارد فاز جدیدی شده و به زودی سرخپوشان تهرانی با محرومیتی از سوی فیفا مواجه خواهند شد.

فیفا که در نامه قبلی خود به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم در صورت عدم پرداخت مطالبات برانکو خبر داده بود، احتمالاً به زودی محرومیت پرسپولیسی‌ها را به طور رسمی اعلام خواهد کرد. با این حال به تازگی از سوی فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس اعلام شده، در صورت محرومیت این باشگاه از پنجره نقل و انتقالاتی، این محرومیت شامل پنجره زمستانی می‌شود و این باشگاه می‌تواند همچنان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فعالیت خود را ادامه دهد.

در همین زمینه برخی از مدیران فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس معتقدند در نامه قبلی فیفا تأکید شده، باشگاه پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالاتی بعدی محروم خواهد شد و این محرومیت شامل پنجره تابستانی نیست.

مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته جلسات مختلفی را برای تهیه مابقی مطالبات برانکو داشته‌اند و امیدوارند به زودی مطالبات این مربی را به طور کامل پرداخت و از محرومیت فرار کنند. بسته شدن پنجره در زمستان این روزنه امید را برای مسئولان پرسپولیس به وجود آورده که با تهیه پول تا آن زمان از محرومیت فرار کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار