کد خبر: ۹۰۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳ 22 September 2020
 

گیل خبر/ سرویس ورزشی: لیست کامل بدهی های باشگاه سپیدرود که به دست پایگاه اطلاع رسانی گیل خبر رسیده نشان از آن می دهد که این باشگاه محبوب  بیش از دوازده میلیارد تومان بدهی دارد. در نامه ای که به مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان ارسال شده است میزان بدهی و تعهدات باشگاه از سال 94 تا 99 مبلغ 12 میلیارد و 768 میلیون برآورد شده است. در این نامه تاکید شده است که در صورت ارائه رای کمیته انضباطی در مورد بازیکنانی که تمرینات تیم را ترک کرده اند مبلغ مذکور اندکی کاهش و به 9.5 میلیارد تومان خواهد رسید.

در این لیست میزان کمک هایی که از سوی اشخاص و نهادها نیز به حساب باشگاه واریز شده نیز مشخص شده است. دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور، شورا و شهرداری رشت، استانداری، مناطق آزاد از جمله اشخاص و  نهادهایی بودند که به حساب کیومرث بیات، افشین ناظمی و مجید جعفرزاده پول واریز کردند. همچنین میزان کمک اسپانسر باشگاه نیز اعلام شده است.

در لیست طلبکاران سپیدرود نام افرادی دیده می شوند که حضور بسیار کوتاهی در باشگاه سپیدرود داشتند و یا مقام و مسئولیت آن ها چندان مشخص نیست.

گفتنی است پیش از این مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان از متقاضیان خرید سپیدرود خواسته بود برای خرید باشگاه سپیدرود اقدام کنند که مشخص نیست با بیش از دوازده میلیارد تومان بدهی چه کسی حاضر است برای خرید این باشگاه دسته دومی اقدام کند که در فصول بعد از فرصت تبلیغات روی پیراهن و پخش تلویزیونی نیز بی بهره خواهد بود.

روابط عمومی ورزش و جوانان گیلان طی بیانیه تندی خطاب به یکی از مربیان گیلانی اعلام میزان بدهی های باشگاه را ناشی از بی دانشی دانسته بود و درخواست کرده بود که به خاطر این بی دانشی سرشان را به دیوار بکوبند!
گفتنی است سپیدرود به لطف تدابیر اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان در مالکیت افرادی قرار گرفت که به جای درآمدزایی نسبت به انباشت بدهی های باشگاه اقدام کردند. تنها در زمان علی کریمی بخشی از  از بدهیها پرداخت گردید و بخش دیگر در شرف پرداخت بود که وی نیز در اعتراض به عدم کمک مسئولان عطای کار به لقایش را بخشید و بار دیگر شاهد ان هستیم که امروز مبلغ قابل توجهی بدهی به باشگاه تحمیل شده است که مشخص نیست چه کسی باید آن را بپردازد و چه کسی مسئول آن است!

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار